شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر گفت: آموزشهای مهارتی مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالرسول کازرونی در نشست هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با قرارداد آموزشی با نیروگاه اتمی بوشهر افزود:از تمامی ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت توسعه اشتغال پایدار در استان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۵۲۱۰
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر گفت: آموزشهای مهارتی مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالرسول کازرونی در نشست هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با قرارداد آموزشی با نیروگاه اتمی بوشهر افزود:از تمامی ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت توسعه اشتغال پایدار در استان استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی تصریح کرد: آموزشهای مهارتی برای هشت هزار نفر در طول چهار سال در راستای تفاهمنامه همکاری با نیروگاه اتمی برای علاقه مندان به فراگیری مهارت ارایه می شود که این خود می تواند گامی مهم در توانمند سازی جوانان استان باشد.

\n\n

وی اضافه کرد:در فاز نخست اجرایی شدن این تفاهمنامه همکاری آموزش های عمومی و پایه را در دستور کار قرار می دهیم و بنا به نیاز نیروگاه اتمی ارایه آموزش ها در سه سطح عمومی، نیمه ماهر و ماهر ارایه می شود.

\n\n

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: با تدوین بسته عملیاتی سالانه در راستای توسعه آموزش های مهارتی وتربیت نیروهای توانمند ومتخصص پیش خواهیم رفت. 

\n\n

کازرونی افزود:با همکاری دو جانبه موانع کاری برداشته می شود تا از منابع موجود،در توسعه استان استفاده بهینه شود.

\n\n

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر یادآور شد:با نیاز سنجی آموزشی در نیروگاه اتمی کارگاهی آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای مطابق با امکانات موجود در نیروگاه اتمی تجهیز می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر