يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون قضایی دادگستری استان بوشهر گفت: مسئولان این استان در برخورد با تعرض به بیت المال و اراضی ملی که در نقاط مختلف در قالب پدیده زمین، دریا و کوه خواری نمود پیدا کرده است دستگاه قضا را کمک کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، جعفر مقدس در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان دشتستان افزود: اجرای عدالت، مبارزه با ظلم و فساد، اجرای حق و احقاق حقوق مردم و ایجاد امنیت در جامعه که نعمت بزرگ الهی است مسئولیتی سنگین و تکلیفی بزرگ بر دوش دستگاه قضاست.
کد خبر: ۱۵۲۳۰
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: معاون قضایی دادگستری استان بوشهر گفت: مسئولان این استان در برخورد با تعرض به بیت المال و اراضی ملی که در نقاط مختلف در قالب پدیده زمین، دریا و کوه خواری نمود پیدا کرده است دستگاه قضا را کمک کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جعفر مقدس در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان دشتستان افزود: اجرای عدالت، مبارزه با ظلم و فساد، اجرای حق و احقاق حقوق مردم و ایجاد امنیت در جامعه که نعمت بزرگ الهی است مسئولیتی سنگین و تکلیفی بزرگ بر دوش دستگاه قضاست.

\n\n

وی یادآورشد: همه منصب های حکومت اسلامی امانت الهی هستند و مسئولیت نیز امتحان الهی است که باید این امانت را بدون خیانت به امین بعدی تحویل داد.

\n\n

مقدس گفت: تلاش و کوشش دستگاه قضا و شورای تامین، باعث شده ضریب امنیت بالا در شهرستان دشتسان احساس شود.

\n\n

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر گفت: افزایش اطلاعات عمومی شهروندان و آموزش های لازم باعث کاهش مشکلات قضایی در جامعه خواهد شد.

\n\n

مقدس احترام به ارباب رجوع، تابع قانون بودن، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها را علیرغم بالا بودن حجم کار برای رضایت و آرامش مردم در محاکم قضایی ضروری دانست.

\n\n

فرماندار دشتستان نیزگفت: متولیان امر قضا یکی از ارکان مهم تحقق عدالت، برابری اسلامی و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی آحاد جامعه هستند.

\n\n

ارسلان زارع افزود: باتوجه به اینکه در جمهوری اسلامی ایران ، نظام قضایی مبتنی بر قانون اساسی، شریعت و احکام است وظایف قضات را سنگین تر کرده است.

\n\n

وی اضافه کرد: قاطعیت، سرعت در انجام امور و تصمیم گیری به موقع و درست لازمه کار دادستان است.

\n\n

فرماندار دشتستان با تاکید برتلاش برای کاهش اطاله دادرسی، ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده های کیفری را خواستار شد و از همه نهادها و سازمان های مردم نهاد خواست تا با رویکرد فرهنگی و اجتماعی دادسرا، دادگاه و دادگستری را در رسیدن به اهداف مطلوب یاری رسانند.

\n\n

دراین آیین از زحمات دوازده ساله حیدر مبرا تقدیر و یاسر حیدری به عنوان سرپرست دادستانی و معاون دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان معرفی شد.

\n\n

همچنین وحید انصاری به عنوان رئیس جدید دادگستری بخش شبانکاره و احمد رضا دامی نیز به عنوان رئیس دادگاه عمومی سعدآباد معرفی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر