جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر با اعلام وضعیت جوی جزیره خارگ گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان رطوبت هوا در خارگ 90 و کمترین در برازجان 30 درصد گزارش شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: براساس نقشه های هواشناسی وزش بادهای جنوبی تا فردا بعد از ظهر دراین منطقه ادامه دارد و پس از آن تا اوایل هفته آینده جهت وزش باد شمال خواهد بود.\n\nوی ادامه داد: از فردا بعد از ظهر در برخی از نقاط استان بوشهر نیز افزایش لحظه ای سرعت باد را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۵۲۴۷
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر با اعلام وضعیت جوی جزیره خارگ گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان رطوبت هوا در خارگ 90 و کمترین در برازجان 30 درصد گزارش شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: براساس نقشه های هواشناسی وزش بادهای جنوبی تا فردا بعد از ظهر دراین منطقه ادامه دارد و پس از آن تا اوایل هفته آینده جهت وزش باد شمال خواهد بود.

\n\n

وی ادامه داد: از فردا بعد از ظهر در برخی از نقاط استان بوشهر نیز افزایش لحظه ای سرعت باد را شاهد خواهیم بود.

\n\n

به گفته مساعدی، سرعت وزش باد 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و در برخی از ساعات به 40 کیلومتر نیز خواهد رسید.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین دما در استان بوشهر مربوط به شهر برازجان با 40 درجه سانتیگراد و کمترین دما نیز در جم 23 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

\n\n

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط ساحلی نیز همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

\n\n

مساعدی اظهارکرد: در این مدت احتمال بارش ضعیف باران در مناطق مرتفع نیز وجود دارد.

\n\n

وی افزود: ارتفاع موج در خلیج فارس در 24 ساعت آینده 30 تا 90 سانتی متر و در برخی مواقع به 120 سانتی مترخواهد رسید.

\n\n

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است که در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر