يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان جهرم کتاب " کاکا علی" در سومین یادواره شهدای تخریب جهرم رونمایی شد .
کد خبر: ۱۵۲۴۸
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: با حضور معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان جهرم کتاب " کاکا علی" در سومین یادواره شهدای تخریب جهرم رونمایی شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، یادواره شهدای تخریب و بزرگداشت سردار شهید عبدالعلی ناظم پور به همراه رونمایی از کتاب کاکا علی به نویسندگی حاج ایوب پرند آور با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم، تنی چند از مسئولان رزمندگان گردان تخریب در دوران دفاع مقدس، چند نفر از همرزمان شهید ناظم و خانواده های شهداء  و ایثارگران در سالن فردوسی برگزار شد.
\n   
\nاين مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده بود، معاون استاندار فارس در این آئین عظمت امروز کشور را مرهون رشادت های دلاورانه شهدای جنگ تحمیلی دانست و گفت: معتقد هستیم جنگ هنوز پایان نیافته و همچنان ادامه دارد و تنها شیوه آن تغییر کرده است.

\n\n

صحرائیان به سخنی از شهید ناظم پور اشاره کرد و افزود: این شهید چه زیبا بیان می‌کند که چنانچه ما خوب باشیم دیگران هم خوب می‌شوند و هرگاه فکر کردید، کاره‌ای شده‌اید از همان‌جا ضربه می‌خورید که این جمله می‌تواند سرلوحه کار مسئولان باشد.

\n\n

خاطره گویی غلامعلی مهربان از جهرم، خواهر شهید ناظم پور، ناصر قاسمی از برازجان و سید یونس هاشمی از فسا و شعرخوانی و مداحی نصرآبادی از تهران، سخنرانی ایوب پرند آور و صادق کارگر در خصوص نگارش و طراحی  کتاب  همچنین رونمایی از کتاب «کاکاعلی» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر