شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امنیت مطلوبی در استان بوشهر حاکم است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ایجاد امنیت مطلوب و پایدار از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته است و شاهد دستیابی به موفقیت بالایی هستیم.\n\nوی به امنیت مطلوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: موضوع امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه است و در بخش‌های مختلف شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.
کد خبر: ۱۵۲۹۷
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امنیت مطلوبی در استان بوشهر حاکم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور ایجاد امنیت مطلوب و پایدار از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته است و شاهد دستیابی به موفقیت بالایی هستیم.

\n\n

وی به امنیت مطلوب استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: موضوع امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه است و در بخش‌های مختلف شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، استاندار بوشهر با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه آرامش و امنیت در جامعه است، بیان کرد: نیروی انتظامی همواره با اقتدار در حفظ نظم و امنیت و آرامش جامعه گام برداشته است.

\n\n

وی با اشاره به استفاده نیروی انتظامی از علوم و فنون جدید در اجرای برنامه‌ها، اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای عمل به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.

\n\n

سالاری با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در همراهی با اهداف و ماموریت‌های دولت، افزود: قاطعیت در اعمال قانون از مهمترین ویژگی‌های فعالیت نیروی انتظامی است.

\n\n

وی به همراهی مردم با نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم‌داری یکی از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی است که باعث این نیرو در دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر موفق باشد.

\n\n

استاندار بوشهر با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌های با نیروی انتظامی، افزود: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و اعضای شورای تامین همواره پشتیبان نیروی انتظامی هستند و این موضوع باعث افزایش امنیت در استان می‌شود.

\n\n

در این آئین نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رژه رفتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر