يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر / ارسالی خوانندگان:
فکرشهر: آیا شده دوستی ، مسافری ، شخصی از یه شهر دیگه بهشون برخرد بکنه واز اسطوره تاریخ شهرش سخنی به میان نیاره ؟
کد خبر: ۱۵۳۶
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴

به ذکر اعداد وارقام نیازی نیست ... تقویم را هم ورق نمی زنیم ... احساساتی هم نشده ایم ... تاریخ دشتستان کبیر را هم  را خوب از بریم ... مصالح امنیتی را هم خوب  می دانیم ... اگر حق اظهار نظر نداریم وباید کما فی السابق لب گزگ ها وچشم غره های  بزرگتران را ببینیم وفریادمان را در نطفه خفه کنیم بحثی دیگر است ...
   بزرگتر هایی که احترامشان بر سر وچشم مان واجب است وبر منکراحترامشان  لعنت ؛  آیا تا به حال به شهری سفر کردن که نمادی از دلاور مردی و رشادت  دلاور مرد رشیدشون نداشته باشه ؟آیا شده دوستی ، مسافری ، شخصی از یه شهر دیگه بهشون برخرد بکنه واز اسطوره تاریخ شهرش سخنی به میان نیاره ؟
مگر همشهریان ستارخان ، باقر خان ، میرزا کوچک خان ، امیر کبیر و... فراموش می کنند شجاعت واستواری این قهرما نان فتوت وغیرت ؟
 سر رشته ی  این کلاف سر در گم  مخالفت وخصومت  با برازجان وبرازجانی ها دست کیست  تا ما هر چه داریم هزینه کنیم بلکه دست از این کارشکنی ها وسنگ اندازی ها برداشته شود ؟
این تصویب سست وبی اساس شورای شهر برازجان در خصوص نصب تندیس غضنفر السلطنه در میدان ورودی برازجان از سمت بوشهر ، فقط وفقط لجامی است موقت ؛ بر دهان فریاد زنان احقاق حق شان در خصوص  نصب تندیس اسطوره پایداری ومقاومت شان  بر علیه استعمار انگلیس .
   با توجه به مساحت ووسعت میدان فوق الذکر ، برای رؤیت تندیس غظنفر السلطنه در این میدان پس از نصب بعید الوقوعش ، باید ذره بینی قدر بدست گرفت !!!!! با کدام عقل سلیم این منطق وتصمیم سازگار است ؟ ابعاد این تندیس برای نصب در جای خودش در کنار دژبرازجان ، طراحی وتنظیم شده است وهیچگونه تناسبی با وسعت میدان ورودی برازجان ندارد .
بر درخت زندگی بی برگی چه غم
وای بر احوال برگی بی درخت

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر