يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیکر مرحوم «محمد کامل» جانباخته حادثه منا در گلزار شهدای جم خاکسپاری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، امام جمعه جم بعد از ظهر دوشنبه در آئین تشییع پیکر مرحوم محمد کامل جانباخته حادثه منا در گلزار شهدای جم اظهار داشت: این حادثه باعث شد تا جامعه مسلمانان جهان متاثر شوند.\n\nحجت‌الاسلام محمد گنجی عامل بروز این حادثه را بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود در مدیریت حج دانست و اضافه کرد: در طول دوران حج شاهد بی‌حرمتی‌های مختلفی از سوی رژیم آل‌سعود بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۵۳۸۳
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: پیکر مرحوم «محمد کامل» جانباخته حادثه منا در گلزار شهدای جم خاکسپاری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امام جمعه جم بعد از ظهر دوشنبه در آئین تشییع پیکر مرحوم محمد کامل جانباخته حادثه منا در گلزار شهدای جم اظهار داشت: این حادثه باعث شد تا جامعه مسلمانان جهان متاثر شوند.

\n\n

حجت‌الاسلام محمد گنجی عامل بروز این حادثه را بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود در مدیریت حج دانست و اضافه کرد: در طول دوران حج شاهد بی‌حرمتی‌های مختلفی از سوی رژیم آل‌سعود بوده‌ایم.

\n\n

وی با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه منا، ادامه داد: مسلمانان باید جواب این بی‌حرمتی‌های آل سعود را بدهند و آل سعود نیز باید پاسخگو باشد.

\n\n

امام جمعه جم اضافه کرد: در حالی که خانه خدا و حرم امن الهی باید دارای امنیت مناسبی برای حجاج باشد، زائران خانه خدا مظلومانه جان باختند.

\n\n

لازم به ذکر است که شش نفر از حجاج استان بوشهر در حادثه منا جان خود را از دست دادند که تاکنون پیکر مرحوم محمد خندان و مرحوم محمد کامل به استان بوشهر منتقل شده و در شهرستان جم خاکسپاری شدند.

\n\n

روز گذشته پیکر مرحوم محمد خندان پس از انتقال به فرودگاه بوشهر و برگزاری مراسم استقبال مسئولان و مردم، به جم منتقل شد و در این شهرستان خاکسپاری شد.

\n\n

به نوشته ی مهر، امروز نیز پیکر مطهر مرحوم محمد کامل پس از انتقال از فرودگاه شیراز در جم تشییع و خاکسپاری شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر