يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با حضور مردم و مسئولین:
فکرشهر: تلاوت قرآن آغازین مراسم را فر حناکی، قاری بین المللی عهده دار بود و در پایان نیز با حضور مسولین از چند تن از پیرغلامان حسینی شهر وحدتیه اعم از خانم و آقا، تجلیل و تقدیر به عمل آمد...
کد خبر: ۱۵۵۵۶
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: دومین همایش تقدیر و تجلیل از پیرغلامان حسینی شهر وحدتیه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی بوشهر در این آیین با محکوم کردن جنایت آل سعود، تسلیت جان باختن حاجیان در منا و تبریک و تسلیت شهادت سردار همدانی، گفت: در تاریخ، فرازها و حوادثی هستند که پس از گذشتن قرن ها از وقوع آن ها، هنوز در تاریخ می درخشند و فراموش نمی شوند.

\n\n

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری اذعان داشت: قیام اباعبدالله الحسین (ع) در بیش از 13 قرن قبل از همین دسته حوادث و اتفاقات است که هرگز فراموش نشده و خورشید امام حسین و قیام عاشورا روز به روز درخشنده تر و تابنده تر بر عالم هستی می درخشد.

\n\n

وی با یادآوری حماسه کربلا و تفاوت آن با حوادث تاریخی معاصر در سطح جهان، اظهار داشت: اکثر حوادث تاریخی پس از چند دهه از یادها می رود و فراموش می شود، لیکن حادثه و قیام کربلا هرگز فراموش نخواهد شد.

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری قرارگرفتن در آستانه شروع ماه محرم را یادآور شد و برگزارشدن پرشور عزاداری ها و مجالس این ایام را خواستار گردید.

\n\n

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه وحدتیه نیز در این آیین، در سخنانی با محکوم نمودن جنایات آل سعود در صحرای منا و تسلیت جانباختگان، اظهارداشت: آل سعود و صهیونیست های اسراییلی در مسلمان کشی با هم رقابت می کنند.

\n\n

وی، تاریخچه ی احداث حسینیه های شهر وحدتیه را نیز تشریح کرد و از حضور مدعوین و شهروندان در این مراسم، قدردانی نمود.

\n\n

\n\n

بر اساس این گزارش، تلاوت قرآن آغازین مراسم را فر حناکی،  قاری بین المللی عهده دار بود و در پایان نیز با حضور مسولین از چند تن از پیرغلامان حسینی شهر وحدتیه اعم از خانم و آقا، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شهرداری وحدتیه، در این آیین،که با همت و همکاری امام جمعه شهر وحدتیه، شهرداری و شورای اسلامی، حوزه مقاومت و بسیجیان شهر، هیات مذهبی و... در حسینیه سیدالشهدا شهر وحدتیه برگزار شد، علاوه برآیت الله صفایی، فرماندهان سپاه و بسیج و نیروی انتظامی استان و شهرستان، فرماندار دشتستان، نماینده ی مردم دشتستان در مجلس، امامان جمعه شهرهای سعداباد، دالکی و وحدتیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار سعداباد و... و اقشار مختلف امت ولایت مدار و شهیدپرور وحدتیه حضورداشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر