دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:
فکرشهر: وی در خصوص ثبت وقایع طلاق نیز گفت: در سال 92 حدود 158 هزار و 753 طلاق در کشور ثبت شد که در مقایسه با سال 91، 4.6 درصد رشد داشته است. بیشترین رشد طلاق در استان بوشهر...
کد خبر: ۱۵۵۷
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵

فکرشهر: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام اینکه بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد روزانه 434 طلاق در کشور ثبت می شود گفت: بیشترین رشد طلاق در استان بوشهر با 15.6 درصد بوده و در مقابل آمار طلاق در استان فارس 15.3 درصد کاهش یافته است. در استان تهران نیز آمار طلاق 1.8 درصد افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر، احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آمار وقایع ازدواج و طلاق اظهار داشت: در سال 92، 757 هزار و 197 ازدواج در کشور ثبت شد که نسبت به سال 91 حدود 4.4 درصد کاهش داشته است. بیشترین کاهش ازدواج در استان یزد با 16.7 درصد بوده و در استان خراسان جنوبی ازدواج 2.8 درصد افزایش داشته است. در تهران نیز آمار ازدواج 3.1 درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص ثبت وقایع طلاق نیز گفت: در سال 92 حدود 158 هزار و 753 طلاق در کشور ثبت شد که در مقایسه با سال 91، 4.6 درصد رشد داشته است. بیشترین رشد طلاق در استان بوشهر با 15.6 درصد بوده و در مقابل آمار طلاق در استان فارس 15.3 درصد کاهش یافته است، در استان تهران نیز آمار طلاق 1.8 درصد افزایش داشته است.

تویسرکانی در خصوص علل طلاق در کشور نیز گفت: دخالت خانواده ها، عدم تحقق شروط ضمن عقد، اعتیاد به مواد مخدر، فقر مالی، استنکاف از نفقه، ضرب و شتم و سوء رفتار و محکومیت قطعی به حبس به ترتیب مهمترین وقوع طلاق در کشور است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر