چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رییس سازمان حج و زیارت از شناسایی ۲ پیکر دیگر زائران ‎جان باخته ایرانی که مفقود بودند، خبر داد و گفت: شمار مفقودان ایرانی فاجعه منا به ۶۵ تن کاهش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید اوحدی اظهار کرد: تاکنون پیکرهای 399 تن از قربانیان ایرانی فاجعه منا به سازمان حج و زیارت تحویل داده شده که پیکرهای 308 تن از آنها به کشور منتقل شده است و جست‌وجو برای شناسایی 65 زائر مفقودشده همچنان ادامه دارد.\n\n‎همچنین قرار بود پیکر 87 زائر جان‌باخته در منا طی روزهای گذشته به کشور منتقل شود که گفته شده تشریفات زمان‌بر عربستان انتقال آنها را به تعویق انداخته است.
کد خبر: ۱۵۵۷۲
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: رییس سازمان حج و زیارت از شناسایی ۲ پیکر دیگر زائران ‎جان باخته ایرانی که مفقود بودند، خبر داد و گفت: شمار مفقودان ایرانی فاجعه منا به ۶۵ تن کاهش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید اوحدی اظهار کرد: تاکنون پیکرهای 399 تن از قربانیان ایرانی فاجعه منا به سازمان حج و زیارت تحویل داده شده که پیکرهای 308 تن از آنها به کشور منتقل شده است و جست‌وجو برای شناسایی 65 زائر مفقودشده همچنان ادامه دارد.

\n\n

‎همچنین قرار بود پیکر 87 زائر جان‌باخته در منا طی روزهای گذشته به کشور منتقل شود که گفته شده تشریفات زمان‌بر عربستان انتقال آنها را به تعویق انداخته است.

\n\n

‎اوحدی همچنین گفت: زمان قطعی انتقال پیکر 87 ایرانی قربانی فاجعه ‎منا امروز (یکشنبه) اعلام می‌شود.

\n\n

به گزارش ایسنا، دولت عربستان موظف است وضعیت تعداد زائران ایرانی که از ابتدای موسم حج وارد این کشور شده‌اند را مشخص کند؛ به این معنی که آمار کلی حجاج بازگشته از عربستان، تعداد مجروحین، افراد فوت‌شده بر اثر مرگ طبیعی و جان‌باختگان دو فاجعه منا و مسجدالحرام باید با تعداد اولیه افراد اعزامی به حج مطابقت داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر