يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مسئولان این استان برای فراهم شدن زمینه حل مشکل مالی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و بویژه تیم های پایه این باشگاه تلاش کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ندا عبدالله زاده یکشنبه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: درنشست هماهنگی تشکیل تیم فوتبال شاهین جدید بوشهر استاندار برای حل کامل مشکل ایرانجوان قول مساعد داد که امیدواریم این وعده عملی و این باشگاه از مشکل موجود رهایی یابد.
کد خبر: ۱۵۶۰۳
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مسئولان این استان برای فراهم شدن زمینه حل مشکل مالی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و بویژه تیم های پایه این باشگاه تلاش کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ندا عبدالله زاده یکشنبه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: درنشست هماهنگی تشکیل تیم فوتبال شاهین جدید بوشهر استاندار برای حل کامل مشکل ایرانجوان قول مساعد داد که امیدواریم این وعده عملی و این باشگاه از مشکل موجود رهایی یابد.

\n\n

وی ادامه داد: استاندار بوشهر برای حل مشکل باشگاه ایرانجوان پیشنهاد استفاده از ظرفیت شرکت های پتروشیمی و نفت مطرح کرد که تحقق این مهم گامی بلند برای حمایت تیم های پایه ایرانجوان بوشهر است.

\n\n

شهردار بوشهر دراین نشست گفت: با توجه به اینکه شورا و شهرداری از تیم شاهین حمایت کرده اند بار کمک نهادهایی مانند استانداری و اداره کل ورزش و جوانان به تیم های فوتبال نصف شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد بیان کرد: همان طور که شهرداری بوشهر حمایت مالی شاهین جدید بوشهر را عهده دار شده است دیگر دستگاه ها مانند نیروگاه اتمی، اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک می توانند تیم ریشه دار ایرانجوان را زیر چتر حمایت خود قرار دهند.

\n\n

وی گفت: با توجه به اینکه سه میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبار تخصیص یافته برای حمایت از شاهین صرف خرید امتیاز شد از اعتبار مورد نیاز برای حمایت از ایرانجوان برخوردار نیستیم.

\n\n

میگلی نژاد با اشاره به اینکه به دلیل مشکل مالی از فعالیت در رده های پایه تیم فوتبال شاهین صرف نظر کرده ایم ادامه داد: برای حل مشکل مالی بازی چهارشنبه تیم شاهین شهرداری بوشهر از پارس جنوبی کمک گرفتیم تا بازیکنان این تیم را از عسلویه به تهران منتقل و سپس آنها از تهران به صورت زمینی راهی همدان شوند.

\n\n

سرپرست تیم امید ایرانجوان بوشهر گفت: تیم امید ایرانجوان در لیگ برتر، جوانان آن در لیگ دسته یک و نوجوانان ایرانجوان نیز در زیرگروه کشوری حضور دارد، اما هیچکدام از آنها هزینه ورودی مسابقه ها را ندارند.

\n\n

منوچهرملکوتی اضافه کرد: تیم امید ایرانجوان شنبه آینده در نخستین بازی خود در این فصل از مسابقه های لیگ برتر باید در بوشهر به مصاف نماینده تبریز برود، اما حتی پولی برای تهیه آب و یخ مورد نیاز هم ندارد.

\n\n

وی افزود: هزینه ورودی این مسابقه ها 80 میلیون ریال است و چنانچه شورای شهر بوشهر در این زمینه کمکی نکند ناگزیر به واگذاری امتیاز لیگ برتری ایرانجوان در رده سنی امید هستیم. 

\n\n

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: فردی که بعنوان مدیر یک باشگاه منصوب می شود باید راهی نیز برای گرفتن حامی مالی پیدا کند و نباید اینگونه باشد که اگر شورا و شهرداری از آن حمایت نکرد امتیاز خود را واگذار کند.

\n\n

عبدالخالق برزگرزاده افزود: شورای شهر و شهرداری با کمبود منابع مالی روبرو است و با وجود این کمبود باید پاسخگوی نیاز سایر هیات های ورزشی نیز باشد.

\n\n

وی یادآور شد: با وجود کمبود منبع مالی تا جایی که امکان داشته باشد برای حل مالی باشگاه ایرانجوان پیشگام خواهیم شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر