يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکنون بالغ بر 45 میلیارد ریال صرف مدرسه سازی در روستاها و مناطق محروم و کم تر توسعه یافته استان بوشهر کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از میزان، این بنیاد اجتماعی و اقتصادی متعهد شده است 74 میلیارد و 700 میلیون ریال برای مدرسه سازی در این استان هزینه کند.\n\nبنیاد برکت قصد دارد بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه در یک هزار روستا و منطقه ی محروم کشور احداث کند.
کد خبر: ۱۵۶۱۱
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکنون بالغ بر 45 میلیارد ریال صرف مدرسه سازی در روستاها و مناطق محروم و کم تر توسعه یافته استان بوشهر کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از میزان، این بنیاد اجتماعی و اقتصادی متعهد شده است 74 میلیارد و 700 میلیون ریال برای مدرسه سازی در این استان هزینه کند.

\n\n

بنیاد برکت قصد دارد بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه در یک هزار روستا و منطقه ی محروم کشور احداث کند.

\n\n

تا پیش از این 15 مدرسه برکت شامل 55 کلاس درس در روستاها و مناطق محروم استان بوشهرتوسط بنیاد برکت ساخته شده و به بهره برداری رسیده بود و یک باب مدرسه دیگر نیز با 3 کلاس درس در مراسم افتتاح 140 مدرسه در 24 شهریورماه تحویل آموزش و پرورش شده که تعداد مدارس افتتاح شده را به 16 مدرسه با 58 کلاس درس رساند.

\n\n

این روستاها از توابع شهرستان های عسلویه، گناوه، دیلم، دیر، دشتستان، دشتی، تنگستان، بوشهر و بردخون، است.

\n\n

هم اکنون بنیاد برکت درحال ساخت دو مدرسه دیگر شامل 14 کلاس درس در روستاهای آباد و بوشکان از توابع شهرستان های تنگستان و دشتستان است.

\n\n

هم چنین ساخت 4 مدرسه دیگر با 31 کلاس درس در روستای چغادک، حاشیه شهر بوشهر، آباد و خون توسط بنیاد برکت درحال اجرا است.

\n\n

مدارس برکت از بهترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی و مناسب ترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است. بنیاد برکت پس از خاتمه ساخت مدارس برکت، این واحدهای آموزشی را برای بهره برداری در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می دهد.

\n\n

با بهره برداری از 140 مدرسه جدید برکت در 24 شهریورماه و در آستانه سال تحصیلی جدید، شمار مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت در کشور به 560 باب مدرسه شامل 2744 کلاس درس می رسد.

\n\n

این بنیاد برای مدرسه سازی در مناطق محروم کشور 2هزار و 200 میلیارد ریال اختصاص داده است. بنیاد برکت در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد تا خدمات رسانی به محرومان کشور گسترش یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر