جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: بانوی عکاس بوشهری به مرحله ی نهایی جشنواره ی عکاسی فیروزه ششم راه یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، آریادخت جهان بخشان جوان عکاس بوشهری است که به مرحله ی نهایی جشنواره فيروزه ششم راه یافته و قرار است سه قطعه از عکس های وی در کتاب جشنواره به چاپ برسد.\n\n
کد خبر: ۱۵۶۳۱
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: بانوی عکاس بوشهری به مرحله ی نهایی جشنواره ی عکاسی فیروزه ششم راه یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آریادخت جهان بخشان جوان عکاس بوشهری است که به مرحله ی نهایی جشنواره فيروزه ششم راه یافته و قرار است سه قطعه از عکس های وی در کتاب جشنواره به چاپ برسد.

\n\n

\n\n

این جشنواره در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول اين  جشنواره  از میان ٣٧٥ عكاسی که متقاضی شرکت بودند، ٦٠ نفر براي عكاسي از شهر تبريز در تاريخ مشخص شده به مدت 5 روز به صورت اردو دعوت  شدند. 

\n\n

در مرحله دوم از میان تعداد 3619 قطعه عکس ارسالی از 285 نفر عکاس شرکت کننده در جشنواره به دبیرخانه‌ی جشنواره، تعداد 38 قطعه عکس در بخش «زیبایی های تبریز»، 21 قطعه عکس در بخش «چهره ی شهر» و 27 قطعه عکس در بخش « پرتره ی محیطی (نکوداشت فعالیت های فرهنگی دکتر هادی شفائیه)»، برای داوری نهایی راه یافتند كه در این میان، 3 عکس از آريادخت جهان بخشان ـ عكاس بوشهری ـ نیز در  بخش زيبايي هاي تبريز انتخاب شد و در كتاب جشنواره فيروزه به چاپ خواهد رسيد.

\n\n

بر اساس این گزارش، مهدی مقیم نژاد، میرعباس آل یاسین، مسعود زنده روح کرمانی، فرهاد سلیمانی و اسعد نقشبندی داوری آثار راه یافته را برعهده داشتند.

\n\n

آریا دخت جهانبخشان متولد 1365 در بوشهر، فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی است و عکاسی را از سال 1390 آغاز کرده است. برپایی نمایشگاه های انفرادی متعدد و کسب مقام اول در بخش مستند جشنواره سالیانه دوربین دات نت در سال 92، کسب مقام دوم در جشنواره عکس معراج و دبیری جشنواره عکس چهارمحل از جمله فعالیت های اوست.

\n\n

او همچنین مجموعه ای از عکس های طبیعت نگاری خود در منطقه کوه نمک واقع در استان بوشهر،  را در قالب کتابی با عنوان "بهشت شور" منتشر کرد که چاپ اول کتاب بهشت شور با همکاری نشر نظر، در 108 صفحه و در چاپ دوم با همکاری آستان قدس رضوی با تيراژ ٣٠٠٠ نسخه، روانه بازار شد.

\n\n

تصاویر منتخب جهانبخشان در جشنواره

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر