يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین استقبال از ماه محرم و نخستین همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی روز سه شنبه در گناوه باحضور پرشور مردم به همت کانون و بسیج مداحان در تالار هنر این شهرستان برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: دراین مکان گردهم آمدیم تا از عزیزان پیشسکوت و مداحانی را که با عشق، شور و علاقه مجالس سیدالشهدا (ع) را زنده نگه داشته اند، تجلیل کنیم.\n\nحجت الاسلام محمود اسدی افزود: جریان و پایداری دین مبین اسلام بواسطه خون امام حسین (ع) در روز عاشورا رقم خورد.
کد خبر: ۱۵۶۶۸
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: آیین استقبال از ماه محرم و نخستین همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی روز سه شنبه در گناوه باحضور پرشور مردم به همت کانون و بسیج مداحان در تالار هنر این شهرستان برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: دراین مکان گردهم آمدیم تا از عزیزان پیشسکوت و مداحانی را که با عشق، شور و علاقه مجالس سیدالشهدا (ع) را زنده نگه داشته اند، تجلیل کنیم.

\n\n

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: جریان و پایداری دین مبین اسلام بواسطه خون امام حسین (ع) در روز عاشورا رقم خورد.

\n\n

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با بیان اینکه برنامه های محرم باید حایز اهمیت قرار گیرد، گفت: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مداحان تاکید کردند، ایجاد معرفت دینی در بین مخاطب که با عشق و علاقه در مجلس امام حسین (ع) حضور می یابند مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

اسدی افزود: زنده نگه داشتن سنت های نیاکان و ذکر اشعار با بیان فضایل و معارف اهل بیت (ع) نیز در آیین های محرم مدنظر قرار گیرد.

\n\n

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم گفت: مداحان در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس با مداحی و صدای دلنشین خود نقش موثری در بصیرت افزایی جامعه ایفا کردند.

\n\n

علیرضا پولاد افزود: حلقه صالحین بسیج مداحان شهرستان گناوه در سال جاری رتبه اول کشوری بین سازمان های بسیج مداحان را کسب کرد که این موفقیت مایه افتخار برای استان و شهرستان گناوه است.

\n\n

سیدعلی فاطمی مسئول کانون بسیج مداحان گناوه نیز از حضور پرشور مردم مومن و متدین این شهرستان در این همایش و همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان بخصوص فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) و شورای قشر بسیج مداحان قدردانی کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر