سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امروز صورت میگیرد؛
فکرشهر: امروز، چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه، سه مدیر در بوشهر معارفه می شوند که به ترتیب این معارفه در اداره کل بنادر و دریانوردی، دانشگاه فرهنگ و هنر و شیلات استان صورت خواهد گرفت...
کد خبر: ۱۵۷۰
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: امروز، چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه، سه مدیر در بوشهر معارفه می شوند که به ترتیب این معارفه در اداره کل بنادر و دریانوردی، دانشگاه فرهنگ و هنر و شیلات استان صورت خواهد گرفت.

به گزارش فکرشهر، این تغییرات و معارفه ها عبارتند از:


 معارفه ی راستاد به عنوان مدیر کل جدید اداره بنادر و دریانوردی بوشهر


با ابلاغ رييس سازمان بنادر و دريانوردي كشور، محمد راستاد به عنوان رياست جدید اين سازمان در بوشهر منصوب شد.

راستاد، جایگزین فتح الله خوشبختي سرپرست قبل اين اداره می شود. محمد راستاد از سال 1373 الی 1392 در اداره کل بنادر و دریانوردی مشغول به فعالیت بوده است.

راستاد پیش از این، در سمت های رئیس امور دریایی، معاون عملیاتی بندر و رئیس امور ایمنی دریایی در این اداره کل فعالیت داشته است. وی در سال 1381 سرپرست اداره کل گردید و سپس جهت ادامه تحصیل به بلژیک اعزام شد.

محمد راستاد پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد حمل و نقل و مدیریت دریایی از دانشگاه آنتورپ بلژیک به کشور بازگشت. وی در سال 1384 به عنوان مدیر کل سازمان بنادر و کشتیرانی استان بوشهر منصوب گردید و در زمان استانداری حسنوند در دولت قبل، خوشبختی به عنوان سرپرست جایگزین وی گردید.

با توجه به تخصص، تجربه و توانمندی وی، مجددا در دولت تدبیر و امید راستاد به عنوان مدیر کل جدید بنادر و دریانوردی منصوب شد.

مراسم معارفه ی راستاد ساعت 9:30 دقیقه ی صبح امروز چهارشنبه 3 اردیبهشت، در سالن اجتماعات سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می شود.

 


معارفه حسین بهمنیاری به عنوان مدیر کل جدید شیلات

طی حکمی از سوی دکتر حسن صالحی، رئیس سازمان شیلات کشور و معاون وزیر جهاد سازندگی، حسین بهمنیاری به عنوان مدیر کل شیلات بوشهر منصوب گردید.

ساعت 11 صبح امروز، با حضور دکتر حقیقی معاون وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام رئیس سازمان شیلات و مهندس اصغری مدیر کل میگوی سازمان شیلات جلسه ی معارفه ی حسین بهمنیاری به عنوان مدیرکل جدید و تودیع دهیار حاجیان که از اواخر سال 1391 به این سمت منصوب شده بود، در سالن اجتماعات اداره کل شیلات برگزار می شود.

حسین بهمنیاری، پیش از این نیز از سال 1382 الی 1385 مدیر کل شیلات بوشهر بوده است. حسین بهمنیاری در سال 1361 به استخدام شیلات بوشهر در آمد و پس از گذشت جهار سال به سمت معاونت این اداره کل، منصوب شد.

وی در سال 1378 معاون بخش میگوی شیلات کشور گردید و چهار سال پس از آن به عنوان مدیر کل شیلات بوشهر به استان بازگشت.

بهمنیاری پس از 3 سال مدیریت در شیلات بوشهر، مجددا در سال 1386 به پایتخت عزیمت نمود و به عنوان مشاور معاون آبزی پروری این سازمان منصوب گردید.

مدیر کل جدید شیلات بوشهر دوره های مختلف پروژه های شیلاتی، پرورش میگو، تهیه غذای آبزیان، صید و صیادی وکنترل آبزیان را در کشورهای تایلند، فیلیپین، مالزی، اندونزی، سنگاپور، چین، اکوادور، کره جنوبی و ژاپن گذرانده است.

حسین بهمنیاری متولد 15/2/1339 روستای بهمنیار از شهرستان گناوه و دارای مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه ازاد بوشهر است.

 


سید نور الدین ابطحی رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان


طی حکمی از سوی حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید نورالدین ابطحی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بوشهر، منصوب گردید.

ساعت 16 بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، مراسم معارفه ی سید نورالدین ابطحی به عنوان رئیس جدید دانشگاه و تودیع حسین زنگویی، رئیس پیشین، در سالن اجتماعات اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می شود. حسین زنگویی بیش از یک دهه ریاست این دانشگاه را به عهده داشت.

سید نورالدین ابطحی متولد 1337 شهرستان دشتی است.

وی دارای کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث است و از سال 1369 الی 1390 به  عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر فعالیت داشت.

ابطحی از ابتدای دولت خاتمی تا پایان دولت اصلاحات مدیریت ادارات کل ارشاد بوشهر و چهار محال بختیاری را به عهده داشت. وی از سال 1376 الی 1382 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و سپس از سال 1382 الی 1384 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال بختیاری بود.

منبع:بخبر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر