شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از تحقق صددرصدی تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در سال جاری در راستای ارائه خدمات بیشتر و موثرتر به جامعه هدف برنامه‌ریزی بسیار خوب و قابل توجهی انجام داده و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.\n\nوی افزود: حجم و کیفیت خدمات به جامعه هدف در سال جاری در نیمه نخست نسبت به قبل رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم با حمایت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران این نهاد در نیمه دوم سال نیز تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۷۱۵
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از تحقق صددرصدی تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در سال جاری در راستای ارائه خدمات بیشتر و موثرتر به جامعه هدف برنامه‌ریزی بسیار خوب و قابل توجهی انجام داده و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

\n\n

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به جامعه هدف در سال جاری در نیمه نخست نسبت به قبل رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم با حمایت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران این نهاد در نیمه دوم سال نیز تداوم داشته باشد.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امسال در جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری شاهد عملکرد درخشان و بسیار خوب این نهاد در دشتستان بودیم و بحمدالله مددجویان نیز رضایت خوبی از عملکرد این نهاد دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، غلامی تصریح کرد: امسال در بحث خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی بسیار خوب و ارزشمندی تاکنون انجام گرفته و به فضل خدا با تداوم این روند شاهد خودکفایی بخش عظیمی از مددجویان خواهیم بود.

\n\n

وی از تحقق صددرصدی تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان دشتستان خبر داد و گفت: با تحقق این مهم، فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای افراد زیر پوشش ایجاد شده و این امر در کاهش جامعه مددجویی و خودکفا شدن خانوارها بسیار تاثیرگذار است.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان بیان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، در شرایط کنونی بیش از 10 هزار خانوار با جمعیت بالغ بر 25 هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند و بهبود خدمات به افراد زیر پوشش از اهداف کمیته امداد است.

\n\n

غلامی گفت: سرکشی به خانواده‌های مددجویان در واقع به منظور شناخت دغدغه‌های مددجویان و ارائه راهکارهای لازم برای غلبه بر مشکلات انجام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر