يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چند تن از مسافران بوشهری پرواز تهران بوشهر که می گفتند یکی از کارمندان شرکت آسمان به آنان توهین کرده است، با حضور حدودا یک ساعته در دفتر این شرکت، با کارمندان این دفتر به بگو مگو پرداختند.\n\nاین مسافران به تاخیر هفت ساعته این پرواز و عدم پاسخ گویی مسئولان هواپیمایی آسمان معترض بودند.\n\nبه گزارش فکرشهر از پیغام، پرواز تهران ـ بوشهر شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت هشت شب گذشته صورت گیرد، با حدود هفت ساعت تأخیر در ساعت 2و سی دقیقه بامداد صورت گرفت.
کد خبر: ۱۵۷۴۲
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: چند تن از مسافران بوشهری پرواز تهران بوشهر که می گفتند یکی از کارمندان شرکت آسمان به آنان توهین کرده است، با حضور حدودا یک ساعته در دفتر این شرکت، با کارمندان این دفتر به بگو مگو پرداختند.

\n\n

این مسافران به تاخیر هفت ساعته این پرواز و عدم پاسخ گویی مسئولان هواپیمایی آسمان معترض بودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پیغام، پرواز تهران ـ بوشهر شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت هشت شب گذشته صورت گیرد، با حدود هفت ساعت تأخیر در ساعت 2و سی دقیقه بامداد صورت گرفت.

\n\n

به گفته برخی از مسافران، تأخیرهای پی درپی در پروازهای شرکت آسمان به یک رویه تبدیل شده است. بیشتر آنان همچنین از این که در باره این تأخیر اطلاع رسانی صورت نگرفته، شدیداً عصبانی بودند.

\n\n

برخی از مسافران نیز طی تماس با برخی مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی استاندار بوشهر، خواهان پی گیری این مسأله شدند.

\n\n

نکته جالب در این تأخیر هفت ساعته، سکوت کامل کارکنان دفتر هواپیمایی آسمان و عدم توضیح شفاف در باره دلایل این تأخیر بود که عصبانیت مسافران را تشدید می کرد.

\n\n

همزمان با تأخیر در پرواز تهران ـ بوشهر، پرواز تهران ـ آبادن شرکت هواپیمایی آسمان نیز که قرار بود ساعت 15 روز گذشته صورت گیرد، تا زمان پرواز هواپیمای تهران ـ بوشهر نیز صورت نگرفت. تأخیر بیش از اندازه در این پرواز و عدم پاسخ گویی مسئولان دفتر هواپیمایی آسمان عصبانیت مسافران آبادانی را نیز در پی داشت به طوری که فریادهای اعتراض آمیز یکی از مسافران این پرواز که گفته می شد، یک پزشک متخصص است، فضای ترمینال مسافربری را برای دقایقی تحت الشعاع قرار داد.

\n\n

این پزشک با بیان این که باید برای حضور بر بالین بیمارش به موقع در بیمارستان باشد، از این که مسئولان دفتر هواپیمایی آسمان دلیل تأخیر چند ساعته در پرواز را اعلام نمی کنند، عصبانی بود.
\nبنابر این گزارش، پرواز ساعت 23 تهران ـ شیراز شب گذشته شرکت هواپیمایی آسمان نیز با تأخیر بیش از یک ساعته مواجه یود.

\n\n

با این حال جمع زیادی از مسافران بوشهری از این که مسئولان استان برای رفع مشکل تأخیرهای پی در پی پروازهای تهران ـبوشهر و بالعکس هیچ گونه پی گیری اداری و حقوقی انجام نمی دهند، به شدت انتقاد داشتند.

\n\n

گفته می شود، در حالی که دلیل تأخیرهای پی در پی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان، کمبود هواپیماهای این شرکت است، مسئولان هواپیمایی آسمان به جای تقلیل پروازهایشان با اقدامی سودجویانه و بی اعتنا به حقوق مسافران، این پروازها را با تاخیرهای طولانی مدت انجام می دهند.     

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر