يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: موسوی حقیقی با بیان اینکه سال گذشته 98 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت: در حال حاضر 145 نفر زندانی جرائم غیرعمد در حبس هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، «سید اسماعیل موسوی حقیقی» در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه سال گذشته 98 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند، اظهارکرد: از این تعداد زندانی 24 زندانی ناتوان از پرداخت دیه، 60 زندانی بدهکار مالی، 12 زندانی مهریه و 2 زندانی مربوط به نفقه بودند. 
کد خبر: ۱۵۷۵۵
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: موسوی حقیقی با بیان اینکه سال گذشته 98 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت: در حال حاضر 145 نفر زندانی جرائم غیرعمد در حبس هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «سید اسماعیل موسوی حقیقی» در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه سال گذشته 98 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند، اظهارکرد: از این تعداد زندانی 24 زندانی ناتوان از پرداخت دیه، 60 زندانی بدهکار مالی، 12 زندانی مهریه و 2 زندانی مربوط به نفقه بودند. 

\n\n

وی افزود: مجموع بدهی این زندانیان بیش از 89 میلیارد ریال بود که نیمی از آن از محل رضایت شکات، بیش از یک میلیارد ریال نقدینگی زندانیان، 8 میلیارد ریال توسط صندوق تامین خسارات بدنی، 584 میلیون ریال تسهیلات ستاد دیه استان و بیش از 11 میلیارد ریال توسط ستاد دیه کشور تامین شد.

\n\n

مدیر عامل ستاد دیه بوشهر گفت: در حال حاضر 145 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان حبس هستند، گفت: حضور سرپرستان خانواده‌ها در زندان تبعات خوبی را به دنبال ندارد و برای آزادی این زندانیان باید تلاش شود تا به آغوش خانوداه‌های خود بازگرددند. 

\n\n

موسوی حقیقی ادامه داد: خیران محترم میتوانند از طریق شماره حساب 0105523841005 بانک ملی به نام ستاد دیه استان بوشهر کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.  

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر