جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عباس زاده خبر داد:
فکرشهر: وی گفت: دو نفر از افراد این باند بدون توجه به ایست پلیس با تغییر مسیر ناگهانی خود قصد فرار به سمت شیراز را داشتند که با شلیک چندگلوله و هدف قراردان لاستیک های خودرو ناجار به تسلیم شدند که در...
کد خبر: ۱۵۷۷۵
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در دو عملیات جداگانه در دو روز گذشته بیش از 130کیلوگرم موادمخدر در این استان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار «حیدر عباس زاده» شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در یک عملیات انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر زن و شوهری را شناسایی کرد که در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر سکونت داشته و در امر خریدو فروش مواد مخدر فعالیت می کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: عصر روز گذشته (جمعه) هنگامی که این دو نفر قصد داشتند با یک دستگاه خودرو وارد استان شوند در ورودی استان دستگیر و از خودرو آنان 79کیلو و 450گرم حشیش کشف شد.
\nعباس زاده گفت: در بازرسی از منزل این دوقاچاقچی نیز یک کیلو 800گرم حشیش و مقداری تریاک کشف شد.

\n\n

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را به استان بوشهر داشتند در حوزه شهرستان دشتستان در طور عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و دستگیر شدند.

\n\n

وی گفت: دو نفر از افراد این باند بدون توجه به ایست پلیس با تغییر مسیر ناگهانی خود قصد فرار به سمت شیراز را داشتند که با شلیک چندگلوله و هدف قراردان لاستیک های خودرو ناجار به تسلیم شدند که در بازرسی از این خودرو نیز 49کیلو 700گرم تریاک کشف شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: در همین رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

\n\n

ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر