دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دشتی و تنگستان گفت: کارهای ثبتی 100 مسجد در دوشهرستان دشتی و تنگستان به اتمام رسیده و در سال جاری تاکنون 22 مساجد و حسینیه سنددار شده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی اسماعیلی از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 12 بقاع متبرکه در دو شهرستان دشتی و تنگستان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های بصیرت عاشورایی با لبیک یا حسین، تجمع بزرگ رهروان زینبی با لبیک یا زینب ویژه بانوان و احلی من العسل (همایش نوجوانان حسینی) در ششم محرم در خورموج و اهرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۹۰
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دشتی و تنگستان گفت: کارهای ثبتی 100 مسجد در دوشهرستان دشتی و تنگستان به اتمام رسیده و در سال جاری تاکنون 22 مساجد و حسینیه سنددار شده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی اسماعیلی از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 12 بقاع متبرکه در دو شهرستان دشتی و تنگستان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های بصیرت عاشورایی با لبیک یا حسین، تجمع بزرگ رهروان زینبی با لبیک یا زینب ویژه بانوان و احلی من العسل (همایش نوجوانان حسینی) در ششم محرم در خورموج و اهرم برگزار می‌شود.

\n\n

 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دشتی و تنگستان برگزاری اعیاد مذهبی و سوگواری در مساجد و امامزادگان، برگزاری سلسله مباحث نمایشگاهی در مناسب‌های مختلف به‌ویژه در ایام محرم را در شهرستان‌های دشتی و تنگستان یکی از فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه عنوان کرد.

\n\n

وی مشارکت‌های مردمی را مهم دانست و خاطرنشان کرد:  جذب و به‌کار‌گیری خدام افتخاری برای بقاع متبرکه یکی از برنامه‌های این اداره است.

\n\n

 اسماعیلی ادامه داد: بازدید از بقاع متبرکه و مساجد شهرستان در ایام و مناسب‌های مختلف طی چندین مرحله با همراهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در دو شهرستان صورت گرفته است.

\n\n

سرپرست اوقاف و امور خیریه دشتی از اجرای طرح مهر تحصیلی در شهرستان دشتی خبر داد افزود: تعداد 250 بسته طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان بی‌بضاعت و فرزندان زندانیان توزیع و این طرح بومی‌سازی شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 مورد وقف جدید در شهرستان‌های دشتی و تنگستان ثبت‌شده است.

\n\n

اسماعیلی یادآور شد: کارهای ثبتی 100 مسجد در دشتی و تنگستان به اتمام رسیده و در سال جاری تاکنون 22 مساجد و حسینیه سنددار شده‌اند همچنین جهت 100 بقاع متبرکه در دو شهرستان دشتی و تنگستان درخواست ثبت شده که تاکنون چهار بقاع متبرکه در تنگستان سردار شده‌اند.

\n\n

اسماعیلی افزود: 167 نفر از خادمین مساجد در شهرستان‌های دشتی و تنگستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

\n\n

وی اضافه کرد: تعداد شش نفر از مبلغین بومی در ماه‌ محرم در امام‌زاده‌ها مستقر و به روضه‌خوانی می‌پردازند.

\n\n

اسماعیلی گفت: شش بقاع متبرکه در روستاهای شهرستان دشتی در حال بازسازی کلی قرارگرفته‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر