شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: درزمینهٔ وحدت اصولگرایان استان به نتایج خوبی رسیده‌ایم و به‌زودی 4 نفر برگزیده از ائتلاف همه احزاب و گروه‌های اصولگرا را به مردم معرفی خواهیم کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود خدری صبح امروز در جلسه شورای سیاسی حزب موتلفه اسلامی بوشهر ضمن تسلیت ماه محرم‌الحرام گفت: بیش از هر زمانی به تفکر و اندیشه حسینی و قیام عاشورا نیازمندیم لذا باید همه با هم همدلی و هم‌زبانی که برگرفته از اندیشه ناب عاشورایی است را در جامعه ولایی ایران اسلامی نهادینه کنیم.
کد خبر: ۱۵۸۲۶
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: درزمینهٔ وحدت اصولگرایان استان به نتایج خوبی رسیده‌ایم و به‌زودی 4 نفر برگزیده از ائتلاف همه احزاب و گروه‌های اصولگرا را به مردم معرفی خواهیم کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود خدری صبح امروز در جلسه شورای سیاسی حزب موتلفه اسلامی بوشهر ضمن تسلیت ماه محرم‌الحرام گفت: بیش از هر زمانی به تفکر و اندیشه حسینی و قیام عاشورا نیازمندیم لذا باید همه با هم همدلی و هم‌زبانی که برگرفته از اندیشه ناب عاشورایی است را در جامعه ولایی ایران اسلامی نهادینه کنیم.

\n\n

وی بیان کرد: واقعه عاشورا به پهنای دنیا و تاریخ است لذا باید با الگو گیری درست از آن مسیر درست زندگی خود را انتخاب کرده تا در قیامت شرمنده خداوند و اهل‌بیت پیامبر نشویم.

\n\n

خدری در ادامه گفت: سبک زندگانی اهل‌بیت علیهم‌السلام خصوصاً امام حسین (ع) چراغ راه آزادمردان جهان بوده و خواهد بود.

\n\n

 به نوشته ی فارس، وی در ادامه به تشریح کامل مجمع عمومی 11حزب موتلفه پرداخت و گفت: اصولگرایان اگر با بصیرت حرکت کنند انتخابات مجلس را قطعاً خواهند برد که خوشبختانه در زمینهٔ وحدت به نتایج خوبی رسیده‌ایم و به‌زودی 4 نفر برگزیده از ائتلاف همه احزاب و گروه‌های اصولگرا را به مردم معرفی خواهیم کرد.

\n\n

معاون سیاسی حزب موتلفه استان بوشهر در پاسخ به این سؤال که آیا ائمه جمعه حق دخالت مستقیم در تبلیغات انتخابات دارند یا نه؟ بیان کرد: شأن و جایگاه این عزیزان اجل از آن است که مستقیماً برای کسی تبلیغ کنند و اگر هم در بعضی موارد شاهد چنین مواردی هستیم نوعی بی‌اخلاقی است که آن بزرگواران باید از آن اجتناب کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر