يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: با پیگیری صورت گرفته با مسئولان سازمان انرژی اتمی کشور آنان برای تجدیدنظر در تعیین محدوده جدید نیروگاه اتمی اظهار آمادگی کردند که نیازمند پیگیری مسئولان استان بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست کمیسیون ماده 5 در استانداری بوشهر اظهار داشت: موضوع حریم نیروگاه اتمی بوشهر به سبب ایجاد مشکلات گسترده‌ای برای مناطق پیرامونی آن از جمله محلات تنگک شده که پس از رایزنی‌های صورت گرفته، مسئولان سازمان انرژی اتمی‌مان معتقدند که امکان ایجاد بازتعریف جدید از محدوده نیروگاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۸۶۰
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: با پیگیری صورت گرفته با مسئولان سازمان انرژی اتمی کشور آنان برای تجدیدنظر در تعیین محدوده جدید نیروگاه اتمی اظهار آمادگی کردند که نیازمند پیگیری مسئولان استان بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست کمیسیون ماده 5 در استانداری بوشهر اظهار داشت: موضوع حریم نیروگاه اتمی بوشهر به سبب ایجاد مشکلات گسترده‌ای برای مناطق پیرامونی آن از جمله محلات تنگک شده که پس از رایزنی‌های صورت گرفته، مسئولان سازمان انرژی اتمی‌مان معتقدند که امکان ایجاد بازتعریف جدید از محدوده نیروگاه وجود دارد.

\n\n

وی تصریح کرد: مسئولان سازمان انرژی اتمی قول مساعد برای رفع مشکلات محلات تنگک بوشهر را داده‌اند که ضروری است با پیگیری‌‌های همه‌جانبه توسط مسئولان بوشهر ضمن جلوگیری از روزمرگی زمینه رفع مشکلات مردم فراهم شود.

\n\n

نماینده مردم بوشهر در مجلس ادامه داد: با وضعیت موجود مردم در محلات جنوبی شهر بوشهر دچار مشکلات عدیده‌ای هستند که نیازمند سرعت عمل بیشتر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای کاهش دغدغه‌های مردم است.

\n\n

جمیری خاطرنشان کرد: بحث حریم نیروگاه اتمی بوشهر موجب شد تا بیش از سه دهه گذشته توسط مسئولان استان برنامه جامعی برای نظارت بر ساخت و ساز در محلات تنگک وجود نداشته باشد که نتیجه آن افزایش ساخت و سازهای بدون ضابطه بوده است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: مشکلات محلات تنگک بوشهر همچنان پابرجاست در حالی که مجموعه دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان باید برای رفع این مشکلات فرصت‌جویی نکنند.

\n\n

به نوشته ی فارس، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: اینک مردمی با کمتر استطاعت مالی و از روی ناچاری اقدام به ساخت و ساز در محلات تنگک کرده‌اند که بخشی از آنها از کمترین خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز شهری محروم هستند.

\n\n

وی بیان داشت: رفع مشکلات مردم در این منطقه باید منطبق با طرحی باشد که بر اساس آن بدون تبعیض این مشکلات ساماندهی شود نه اینکه فضا را به گونه‌ای ایجاد کرد که فردی قدرت لابی‌گری داشته باشد و امتیازاتی کسب کند و افرادی که کسی را نمی‌شناسند بیش از این دچار خسارت شوند.

\n\n

جمیری یادآور شد: نخستین گام برای رفع مشکلات مردم در محلات تنگک بوشهر این است که با بررسی میدانی مشخص شود کدام بخش‌ها در این محلات بیشترین نارضایتی را برای مردم ایجاد کردند.

\n\n

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد که اجرای طرحی کارشناسی و مطالعه‌ شده برای رفع مشکلات مردم در محلات جنوبی شهر بوشهر از جمله تنگک‌ها باید منطبق بر واقعیت‌های موجود در دستور کار مقامات اجرایی استان قرار گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر