شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: همایش پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، کاظم مرادی اظهار داشت: به منظور برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.\n\nوی از برگزاری همایش «پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی» در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد و اصول و مفاهیم حوادث پرتوی تشریح خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۹۰۵
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: همایش پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی اظهار داشت: به منظور برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

\n\n

وی از برگزاری همایش «پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی» در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد و اصول و مفاهیم حوادث پرتوی تشریح خواهد شد.

\n\n

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر بیان کرد: آشنایی با آسیب‌های پرتوی، انواع آلودگی‌های پرتوی و راه‌های مقابله با آن، مدیریت بیمارستانی حوادث پرتوی و اصول حفاظت پرتوی از جمله مباحث مورد نظر در این همایش است.

\n\n

وی همچنین از برگزاری همایش تخصصی پدافند غیرعامل با رویکرد پرتوی خبر داد و افزود: این همایش با همکاری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار خواهد شد.

\n\n

مرادی ادامه داد: معرفی قرارگاه پرتوی، معرفی ماموریت‌ها و توانمندی‌های استان، پخش فیلم مستند از حوادث راکتوری جهان، پیامدهای اجتماعی و روانی حوادث پرتوی، رفع آلودگی‌های پرتوی و نقش نیروهای نظامی و انتظامی در حوادث پرتوی از جمله موضوعات این همایش است.

\n\n

وی با اشاره به نامگذاری چهارم تا دهم آبان‌ماه به نام هفته پدافند غیرعامل، به مهر گفت: تلاش داریم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، زمینه آمادگی و هماهنگی بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل را فراهم سازیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر