يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، پلیس شهرستان بوشهر از دستگیری سارق زورگیر، سارق وسایل داخل خودرو و سارقی که هنگام فرار به 16خودرو صدمه زد، خبر داد...
کد خبر: ۱۵۹۰۸
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: پلیس بوشهر سه سارق را دستگیر کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پلیس شهرستان بوشهر از دستگیری سارق زورگیر، سارق وسایل داخل خودرو و سارقی که هنگام فرار به 16خودرو صدمه زد، خبر داد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بعدازظهر امروز با تشریح مهمترین اقدامات انتظامی48ساعت گذشته پلیس این شهرستان گفت: سارق زورگیری که شب بیست و هشتم مهرماه گوشی تلفن همراه یک خانم عابر را دزدیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: ساعت 22 شب بیست و هشتم مهرماه راننده یک دستگاه خودرو پراید درحالی که پلاک خودرو را دستکاری کرده بود برای خانمی که پیاده درخیابان مصلی بوشهر در حال حرکت بود، ایجاد مزاحمت می کند و با زور و تهدید شوکربرقی تلفن همراه وی را می رباید و به سرعت فرار می کند.

\n\n

وی ادامه داد: پس از 30ساعت تلاش، این سارق سابقه دار که ساکن یکی از شهرهای استان است، دستگیر و گوشی تلفن همراه ربوده شده از داشبورد خودرو وی کشف شد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو نیز خبرداد و گفت: این متهم تاکنون به چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله بهمنی،امامزاده و دیگر محله های جنوبی بوشهر اعتراف کرده است.

\n\n

سرهنگ عرب زاده همچنین با تشریح ماجرای برخورد یک دستگاه خودرو با 16 خودرو دیگر در شهر بوشهر بیان کرد: یکی از واحدهای گشتی پلیس در خیابان مدرس شهر بوشهر به یک دستگاه خودرو لندکروز مشکی رنگ که قسمتی از پلاک آن با چسب پوشیده و راننده نیز با با ماسکی سفید رنگ دهان و بینی خود را بسته بود مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد مدارکش را ارائه کند، که راننده بلافاصله به سمت خیابان‌های باهنر و مطهری فرار و به 16خودرو برخورد و صدماتی به آنها وارد می کند.

\n\n

وی گفت: این خودرو در بزرگراه امام علی (ع ) بوشهر در محاصره گشتی‌های پلیس قرار می‌گیرد و راننده که با رها کردن خودرو قصد فرار داشت، دستگیر می شود.

\n\n

سرهنگ عرب زاده گفت:در بازرسی از این خودرو مقداری موادمخدر از نوع شیشه ، ابزار و ادوات استعمال مواد مخدر و تعداد زیادی سیم کارت تلفن کشف شد و متهم نیز جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که بنا به گفته پلیس اگاهی تا کنون به چندین فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر همچنین از آمادگی کامل واحدهای عملیاتی، انتظامی و ترافیکی پلیس شهرستان بوشهر برای برقراری امنیت مطلوب مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و تاکید کرد: در این مدت با تشدید گشت‌های هدفمند انتظامی و ترافیکی زمینه حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان بوشهر در مساجد، تکایا، حسینیه ها و محل های عزاداری فراهم می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر