جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر گفت: رضا رضوی رزمی کار بوشهری عضو تیم ملی کونگ فو آزاد در مسابقات جهانی آلمان به عنوان قهرمانی دست یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، شجاع قایدی بهجانی افزود: این ورزشکار روز گذشته در رده سنی بزرگسالان پس از شکست حریف ترکیه ای خود در نیمه نهایی موفق شد با شکست حریف آلمانی در فینال به عنوان قهرمانی برسد.\n\nوی ادامه داد: رضوی در سال های 91 و 92 نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد. 
کد خبر: ۱۵۹۶۴
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر گفت: رضا رضوی رزمی کار بوشهری عضو تیم ملی کونگ فو آزاد در مسابقات جهانی آلمان به عنوان قهرمانی دست یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شجاع قایدی بهجانی افزود: این ورزشکار روز گذشته در رده سنی بزرگسالان پس از شکست حریف ترکیه ای خود در نیمه نهایی موفق شد با شکست حریف آلمانی در فینال به عنوان قهرمانی برسد.

\n\n

وی ادامه داد: رضوی در سال های 91 و 92 نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد. 

\n\n

قایدی بهجانی افزود: دو رزمی کار دیگر بوشهری به نام های دانیال صمیمی و مهدی برامکی نیز در سبک کونگ فو نیمه آزاد و در رده سنی جوانان به اردوی انتخابی تیم ملی انتخاب شده اند.

\n\n

وی یادآور شد: زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در سبک کونگ فو نیمه آزاد تاکنون مشخص نشده و با اعلام فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی زمان برگزاری آن مشخص خواهد شد.

\n\n

قایدی بهجانی یادآور شد: شمار ورزشکاران هیات کونگ فو و هیات های رزمی استان بوشهر نزدیک به دوهزار و 500 نفر است.

\n\n

وی ادامه داد: از 19 سبک کونگ فو 9 سبک آن در استان بوشهر فعال است و سعی داریم سایر سبک های آن نیز در این استان فعال کنیم.

\n\n

قایدی بهجانی بیان کرد: سالن مربوط به رشته های فعال کونگ فو در استان بوشهر به دلیل مساحت کم و نبود تجهیزات لازم در وضعیت کنونی پاسخگوی ورزشکان فعال 9 سبک فعال استان بوشهر نیست.

\n\n

وی تاکید کرد: تلاش برای جذب حامی مالی، فعال تر کردن هیات های شهرستانی و تلاش برای فراهم شدن فضای مورد نیاز ورزشکاران در اولویت های اصلی این هیات قرار دارد.

\n\n

ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر