شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور وزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به منظور تامین سلامتی ورزشکاران نظارت نامحسوس بر باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام این استان آغاز شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، موسی کشتکار روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر افزود: درجریان این نظارت ها چنانچه تخلفی از سوی باشگاهی سر زده باشد، به طور جدی با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۹۹۲
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: معاون امور وزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به منظور تامین سلامتی ورزشکاران نظارت نامحسوس بر باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام این استان آغاز شده است.
\n
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، موسی کشتکار روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر افزود: درجریان این نظارت ها چنانچه تخلفی از سوی باشگاهی سر زده باشد، به طور جدی با آنها برخورد خواهد شد.
\nوی با بیان اینکه پس از درگذشت بیت الله عباس پور به عنوان قهرمان بدن سازی ایران و جهان این نظارت ها تشدید شده است اضافه کرد: بی توجهی شماری از باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام نارضایتی برخی خانواده ها را به دنبال داشته باشد.
\nکشتکار بیان کرد: هیات بدن سازی و پرورش اندام به عنوان یکی از سه هیات پرمخاطب استان بوشهر درجذب ورزشکار است که همه باشگاه های آن درسطح این استان فعال هستند و همین امر ایجاب می کند نظارت لازم روی فعالیت آنها وجود داشته باشد.
\nمعاون امور وزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: با وجود اینکه این هیات پرمخاطب است اما در حوزه مدیریتی آن عملکرد مطلوبی وجود نداشته است.
\nوی گفت: برای انتخاب سرپرست جدید هیات بدن سازی و پرورش اندام سعی بر این شد تا با انتخاب فردی که خارج از حوزه مدیریت باشگاه ها فعالیت دارد، زمینه جلب رضایت فعالان این حوزه را فراهم آوریم.
\nکشتکار افزود: از مدیران باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام انتظار داریم با همکاری خود زمینه اجرای برنامه های سرپرست جدید این هیات را فراهم کنند.
\nدراین آیین سید منیب برزگر به عنوان سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر