دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت:گزارش های ارایه شده مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به فرمانداری ، در فرصت مناسب بررسی و ارزیابی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه عبدالنبی یوسفی سه شنبه در نشست ارایه گزارش عملکرد روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کتابخانه های عمومی این شهرستان افزود: هدف از ارائه گزارش مدیران، بررسی عملکرد، برنامه ها و اهداف دستگاه های اجرایی مربوطه است.\nوی گفت: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در میان اداره ها برای انجام بهتر برنامه ها از دیگر اهداف این نشست هاست.
کد خبر: ۱۶۰۲۰
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت:گزارش های ارایه شده مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به فرمانداری ، در فرصت مناسب بررسی و ارزیابی می شود.
\n
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه عبدالنبی یوسفی سه شنبه در نشست ارایه گزارش عملکرد روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کتابخانه های عمومی این شهرستان افزود: هدف از ارائه گزارش مدیران، بررسی عملکرد، برنامه ها و اهداف دستگاه های اجرایی مربوطه است.
\nوی گفت: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در میان اداره ها برای انجام بهتر برنامه ها از دیگر اهداف این نشست هاست.
\nفرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در دیدارهای بعدی با مدیران ، میزان تحقق اهداف پیش بینی شده نیز بررسی می شود.
\nرئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه هم با بیان اینکه توسعه، عمران و آبادانی روستاها هدف اصلی بنیاداست، گفت: اجرای پروژه های متعدد در روستاهای این شهرستان با اعتبار 47 میلیارد ریال از اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.
\nعلی افرند اجرای طرح هادی در 32 روستا، احداث 4 چمن مصنوعی، خیابان سازی و اجرای آسفالت معابر روستاها، پرداخت 118 فقره وام بهسازی منازل روستایی و احداث 118واحد مسکن مهر در بندر ریگ را از دیگر اقدام های بنیادمسکن در سال گذشته عنوان کرد.
\nوی از شروع عملیات احداث 7 زمین چمن مصنوعی و 34 بوستان امید در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: به بخشداری ها و دهیاری های شهرستان اعلام شده در هر روستایی از شهرستان که زیرسازی معابر آماده شود ،آسفالت رایگان انجام خواهیم داد.
\nرئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه بیان کرد: در این راستا عملیات آسفالت 9 کیلومتر از معابر روستایی در دستور کار قرار گرفته است.
\nرئیس اداره کتابخانه های عمومی گناوه نیز در این نشست از برنامه جدی این اداره جهت افزایش سرانه مطالعه و برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب در سطح شهرستان خبر داد.
\nصادق خدری افزود: آشتی مردم با کتاب و افزایش سرانه مطالعه مردم هدف ما است و در این راستا امسال نسبت به برگزاری 10دوره مسابقه کتابخوانی و برپایی چهار نمایشگاه کتاب در سطح شهرستان اقدام خواهیم کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر