شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین باران پاییزی در استان بوشهر که بیش از یک ساعت ادامه داشت باعث تلطیف هوا و پاکیزه شدن خیابان ها و خوشحالی مردم شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این بارندگی که روز چهارشنبه با باد شدید همراه بود، شکسته شدن شاخه های برخی درختان و آبگرفتگی کوتاه مدت خیابان ها و معابر در شهرهای بوشهر و خارگ را به همراه داشت.\n\nسرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان میزان بارندگی ظهر چهارشنبه در شهرهای بوشهر، خارگ و دیلم به ترتیب 23، 23.4و 3.3 میلیمتر و سرعت وزش باد 80 کیلومتر در ساعت بوده است.
کد خبر: ۱۶۰۴۸
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: نخستین باران پاییزی در استان بوشهر که بیش از یک ساعت ادامه داشت باعث تلطیف هوا و پاکیزه شدن خیابان ها و خوشحالی مردم شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این بارندگی که روز چهارشنبه با باد شدید همراه بود، شکسته شدن شاخه های برخی درختان و آبگرفتگی کوتاه مدت خیابان ها و معابر در شهرهای بوشهر و خارگ را به همراه داشت.

\n\n

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان میزان بارندگی ظهر چهارشنبه در شهرهای بوشهر، خارگ و دیلم به ترتیب 23، 23.4و 3.3 میلیمتر و سرعت وزش باد 80 کیلومتر در ساعت بوده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، قاسم قائدی اضافه کرد: این بارندگی و باد شدید تلفات و خسارتی به جز شکسته شدن شاخه دهای درختان و آبگرفتگی کوتاه مدت در شهرهای بوشهر و خارگ نداشت.

\n\n

وی ادامه داد: براساس پیش بینی هواشناسی بارندگی تا عصر امروز در استان بوشهر ادامه دارد و عصر پنجشنبه نیز سامانه بارشی دیگری استان بوشهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر