شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: شایعه پخش شده مبنی بر ارسال پارازیت توسط این نیرو روی گیرنده های ماهواره ای در شهرستان گناوه دروغ و واقعیت ندارد...
کد خبر: ۱۶۰۴۹
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: جانشین سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: شایعه پخش شده مبنی بر ارسال پارازیت توسط این نیرو روی گیرنده های ماهواره ای در شهرستان گناوه دروغ و واقعیت ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عابدین عباسی افزود: شایعه هایی که درمحفل ها و فضاهای مجازی به این نهاد منتسب و رواج یافته به هیچ وجه واقعیت نداشته و مردم مطمئن باشند که سپاه هیچ گاه دنبال چنین کاری نبوده و نیست و این مطالب از سوی بدخواهان مطرح می شود.

\n\n

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه حفاظت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه و توطئه های دشمنان است، گفت: فرهنگ سازی در برابر برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای یکی از وظایف این نهاد است.

\n\n

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: نیروهای سپاه برخود واجب می دانند در برابر ترفندهای دشمنان از جمله جنگ نرم با روش های گوناگون بویژه فرهنگی و اجتماعی به مردم آگاهی ببخشند.
\nدستگاههای گیرنده ماهواره در برخی نقاط شهر گناوه مدتی است دچار پارازیت شده و حتی شبکه های استانی صدا و سیما نیز را با اختلال روبرو کرده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مردم این شهر به دلیل خطر و عوارض امواج پارازیت بر ماهواره ها ابراز نگرانی کردند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر