شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارندگی‌ها در استان بوشهر خبر داد.\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در ارتباط با آخرین وضعیت آب و هوا در استان بوشهر اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارندگی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم و این ناپایداری‌ها تا هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.\n\nوی با بیان اینکه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان شاهد وزش باد شدید بودیم، اضافه کرد: وضعیت جوی روز گذشته در استان بوشهر باعث بروز پدیده گرد و غبار و کاهش دید شد.
کد خبر: ۱۶۰۷۱
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارندگی‌ها در استان بوشهر خبر داد.
\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در ارتباط با آخرین وضعیت آب و هوا در استان بوشهر اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارندگی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم و این ناپایداری‌ها تا هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

\n\n

وی با بیان اینکه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان شاهد وزش باد شدید بودیم، اضافه کرد: وضعیت جوی روز گذشته در استان بوشهر باعث بروز پدیده گرد و غبار و کاهش دید شد.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: امروز صبح نیز در برخی از نقاط استان شاهد رعد و برق و بارندگی بودیم و وضعیت کنونی آسمان استان نیمه‌ابری و در برخی نقاط تمام ابری است.

\n\n

وی از پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد برای امروز خبر داد و بیان کرد: خلیج فارس مواج است و افراد برای حضور در دریا باید نکات ایمنی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

\n\n

مساعدی در ارتباط با پیش بینی دریایی خلیج فارس تا ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر است و در برخی اوقات تا بیش از ۳۰۰ سانتیمتر نیز خواهد رسید.

\n\n

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان ابری همراه با وزش باد شدید، رگبار باران و رعد و برق و گاهی گرد و خاک به ویژه در بخش‌های شمالی تا مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

این کارشناس هواشناسی افزود: جهت باد متغیر غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است و به صورت لحظه‌ای به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر