جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: ماهنامه ی «فکر شهر» در راستای اهداف فرهنگی خود، در بخش فرهنگ و هنر این نشریه، به معرفی زوج های هنرمند و زوج های فرهنگی استان بوشهر می پردازد...
کد خبر: ۱۶۰۸۲
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: ماهنامه ی «فکر شهر» در راستای اهداف فرهنگی خود، در بخش فرهنگ و هنر این نشریه، به معرفی زوج های هنرمند و زوج های فرهنگی استان بوشهر می پردازد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این معرفی ها از زبان یکی از زوجین و به صورت زندگینامه ای کوتاه به همراه عکس خانوادگی آنان در ماهنامه درج می گردد و سپس در این پایگاه خبری نیز بازنشر می شود.

\n\n

در اخرین شماره ی ماهنمامه، یک زوج فیلمساز معرفی شده اند:

\n\n

محمد رضا جنگی هستم متولد شده در سال 1365 شهر برازجان در یک خانواده پر جمعیت؛ 6 برادر و یک خواهر.

\n\n

از کودکی عشق تلویزیون و سینما بودم تا جایی که برادر بزرگ ما تمام حیاط و اتاق های خانه را برای تماشای یک ساعت برنامه کودک روز جمعه به وسیله من و برادرانم تمیز می کرد.

\n\n

سال 82 به شاگردی یک عکاسی (عکاسی موسوی ) درشهر برازجان درامدم و با مهربانی نجمه بحرانی و امین موسوی به عکاسی علاقمند شدم و 3سال شاگردی عکاسی را انجام دادم تا یک روز با یکی از دوستان به صورت اتفاقی گذرم به انجمن سینمای جوان برازجان افتاد و بدون گذراندن هیچ دوره ای متوجه شدم عکاسی و تصویر برداری را خوب می دانم. سال اول حضورم همزمان شد با چند جایزه ملی و استانی در بخش عکس برای سینمای جوان برازجان. سال دوم با توجه به استعدادم درخواست آموزش در رشته های عکاسی، ویرایش عکس، تدوین و تصویر برداری به من داده شد و 5 سال مدرس سینمای جوان بودم تا این تدریس باعث آشنایی من با خانم زهرا ارجمند پور شد و این آشنایی منجر به ازدواج ما شد. همسرم تحصیل کرده رشته سینما گرایش کارگردانی است و اولین تجربه عکاسی اش حضور در جشنواره جهانی   wpo و یکی از نمایندگان ایران در بخش فینال این جشواره بود؛ و همچنین با تلاش همسرم و ساخت فیلم  « چمدانی که جا ماند » درباره زندگی شهید ابراهیم حوراسفند، توانست او را به عنوان شهید هنرمند به کشور معرفی کند.

\n\n

حاصل ازدواج ما یک پسر به نام آرتین ( آلن ) است که10 شهریور 94 خانواده ما را سه نفره کرد.

\n\n

از  شاگرد عکاسی و تدریس در سینمای جوان به دستیاری برترین مستند ساز ایران، سید حسین صافی رسیدم و بعد از دوسال دستیاری و کسب تجربه به صدا و سیمای مرکز بوشهر پیوستم و هم اکنون 8 سال حضورم در صدا و سیما به کارگردانی هنری و تدوین برنامه های مختلف ترکیبی و مستند مشغول هستم.

\n\n

 بزرگ ترین آرامش من در زندگی این است که میدانم همسفرم  در مسیر پر پیچ و خم زندگی چه کسی است و اشراف کامل به روحیات هم دیگر داریم و این پیوند با تولد پسرم محکم تر شده است.

\n\n

\n\n

* ماهنامه فکر شهر ـ شماره پنجم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر