شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
چند روز پس از تحصن خارگی ها درب بخشداری؛
فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات و خواسته‌های مردم خارگ، گفت: شیوه مطالبه‌گری باید قانونی باشد...
کد خبر: ۱۶۰۹۹
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات و خواسته‌های مردم خارگ، گفت: شیوه مطالبه‌گری باید قانونی باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عسکر زارعی پیش از ظهر جمعه در نشست با جمعی از معتمدین محلی و تعدادی از نمایندگان اقشار جزیره خارگ اظهار داشت: همراهی مردم و مسئولان و خدمت بیشتر مسئولان به مردم لازمه تحقق شعار همدلی و همزبانی است.

\n\n

وی با بیان اینکه در این مقطع زمانی بیش از هر زمان دیگر نیازمند تحقق همراهی و همزبانی دولت و ملت هستیم، افزود: بزرگان، اندیشمندان و افرادی که دارای پایگاه اجتماعی هستند وظیفه دارند برای تحقق منویات مقام معظم رهبری زمینه همدلی و همزبانی را در اقشار مختلف فراهم کنند.

\n\n

عسکر زارعی

\n\n

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به‌صورت علمی و کارشناسی به همه موضوعات خارگ توجه دارد، اضافه کرد: استاندار و فرماندار بوشهر شخصا درگیر مسائل هستند و پیگیری می‌کنند.

\n\n

خارگ شریان حیات اقتصادی کشور است

\n\n

وی بیان کرد: مصوبات جلسه هم اندیشی توسعه بخش خارگ توسط استاندار بوشهر رصد و پیگیری می‌شود و تاکنون تلاش‌هایی صورت گرفته که اتفاق‌های خوبی رقم خورده و اقدامات موثری در دست اجرا است.

\n\n

زارعی با بیان اینکه شیوه مطالبه‌گری باید قانونی و از مجرای اصلی خود صورت گیرد، ادامه داد: در شرایطی که دولت از هیچ اموری غافل کرده و همه کارها را در دست اجرا و بخشی نیز اجرایی شده است، هیچ توجیهی برای اقدام غیر قانونی برای هیچ شخص و گروهی نیست.

\n\n

\n\n

وی جزیره خارگ را جزیره‌ای صنعتی و اقتصادی ذکر کرد و گفت: امنیت خارگ، امنیت کشور است زیرا شریان حیات اقتصادی کشور است و لازم است همه به سهم خود کمک کنند تا این امنیت پایدار بماند.

\n\n

رفع مشکلات آب و برق جزیره خارگ

\n\n

زارعی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه آبفا و پیگیری‌های صورت گرفته از طرف وزارت نفت و نیرو در حوزه برق، افزود: استاندار بوشهر پیگیری‌هایی برای احداث نیروگاه برق در دست اقدام دارند.

\n\n

وی اظهار کرد: در خصوص اورژانس هوایی نیز عقد قرارداد برای پرواز منعقد و در حال انجام است و همچنین در بخش پرواز شب نیز مذاکراتی به‌صورت جدی صورت گرفته است که به‌زودی مشکل شب پرواز مرتفع خواهد شد.

\n\n

بخشدار ویژه خارگ از اجرای پروژه استخر که از مطالبات به حق مردم است خبر داد و افزود: علاوه بر حوزه جوانان در حوزه بهداشت و درمان اقداماتی از جمله خرید درمان از بیمارستان صنعت نفت مانند زایمان رایگان، فرانشیز و احداث مرکز تخصصی دندان پزشکی اتفاق افتاده است.

\n\n

افزایش پروژهای عمرانی خارگ

\n\n

وی اضافه کرد: رشد سه درصدی کمیته برنامه‌ریزی و افزایش پروژهای عمرانی بخش خارگ نشان از توجه ویژه به همه مسائل خارگ است. کمیته‌ای کاری برای حل مشکلات و پیگیری‌های جمع بندی و اطلاع رسانی در استان تشکیل شده که می‌تواند در رسیدگی به مشکلات تسریع شود.

\n\n

\n\n

وی خاطرنشان کرد: خدماتی توسط نفت در سابق به مردم جزیره خارگ ارائه شده است که باعث رضایت‌مندی بالایی بین بخش شهری و صنعتی در جزیره خارگ شده است؛ امیداست در ادامه راه دولت تدبیر و امید، نفت همچون گذشته در مسئولیت‌های اجتماعی در بخش خارگ فعالیت گسترده داشته باشد.

\n\n

وی تعامل، همدلی و همزبانی را راهی برای پیشرفت و فائق آمدن بر مشکلات و پیگیری از کانال‌های قانونی دانست و گفت: با برنامه‌های در دست اجرا و بسته پیشنهادی و تحقق طرهای عمرانی شاهد پیشرفت چشمگیر جزیره خارگ خواهیم بود.

\n\n

مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر