دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بارندگی شدید همراه با وزش باد مدارس شهرستان های گناوه و دیلم را در روز شنبه به تعطیلی کشاند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش گناوه و فرمانداری دیلم در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با اعلام این خبر اظهارکردند: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و پیشگیری از هرگونه حادثه برای دانش آموزان این تصمیم اتخاذ و تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل هستند.\n\n
کد خبر: ۱۶۱۰۹
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: بارندگی شدید همراه با وزش باد مدارس شهرستان های گناوه و دیلم را در روز شنبه به تعطیلی کشاند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش گناوه و فرمانداری دیلم در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با اعلام این خبر اظهارکردند: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و پیشگیری از هرگونه حادثه برای دانش آموزان این تصمیم اتخاذ و تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل هستند.

\n\n

\n\n

مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه گفت: اداره ها و نهادهای این شهرستان به دلیل بارندگی تعطیل نیست و خدمت رسانی طبق روال عادی صورت می گیرد.
\nبارندگی شدید روز شنبه همچنین باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر گناوه شد و برق برخی از محلات نیز تا ساعت مخابره قطع است.
\nرئیس اداره هواشناسی گناوه هم میزان بارندگی صبح روز جاری را 50 میلی متر اعلام کرد و گفت: در 48 ساعت گذشته نیز 27 میلی متر باران دراین شهر باریده است.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر