يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر گفت: هفته آیند‌ه هیئت بزرگ تجاری ترکیه متشکل از جمعی از تجار و بازرگانان ترک وارد استان بوشهر خواهند شد.به گزارش فکرشهر، علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین هیئت تجاری سرمایه‌گذاری خارجی که نظیر آن در کشور کم سابقه است، هفته آینده روز یکشنبه وارد استان بوشهر می‌شود.
کد خبر: ۱۶۱۳
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۸

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر گفت: هفته آیند‌ه هیئت بزرگ تجاری ترکیه متشکل از جمعی از تجار و بازرگانان ترک وارد استان بوشهر خواهند شد.

به گزارش فکرشهر، علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین هیئت تجاری سرمایه‌گذاری خارجی که نظیر آن در کشور کم سابقه است، هفته آینده روز یکشنبه وارد استان بوشهر می‌شود.

وی بیان کرد: این هیئت تجاری که تعداد آنها بیش از 60 نفر است، تعدادی از سرمایه‌گذاران ترک در زمینه‌های مختلف تجاری و بازرگانان و همچنین ریاست اتاق بازرگانی شهر ازمیر و هیئت همراه آن را تشکیل می‌دهند که برای شناسایی، بررسی و ارزیابی موقعیت‌های مختلف سرمایه گذاری در استان حضور می‌یابند.

شریف پور بوشهری در ادامه بیان  کرد: صبح روز یکشنبه این هیئت از تهران مستقیما به عسلویه پرواز خواهند داشت تا از تاسیسات نفت و گاز بازدید کنند و جلسات و مذاکراتی در این زمینه با مدیران و مسئولان زیربط داشته باشند، همچنین بعد از بازدید از منطقه عسلویه به بوشهر عزیمت خواهند کرد تا به میزبانی اتاق بازرگانی به تبادل اطلاعات پرداخته و به بحث و گفت‌وگو در زمینه‌های مشترک کاری بپردازند.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این سفر بازدید هیئت ترک از حوزه نخیلات استان، پرورش ماهی و میگو، منطقه ویژه اقتصادی، اداره بنادر و کشتیرانی و جلسه با استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر بندر بوشهر خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان بوشهر گفت: این سفر بازتاب سفر هیئت بوشهری است که سال گذشته در شهر ازمیر ترکیه حضور یافتند و امیدواریم با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی که استان عزیزمان بوشهر در زمینه‌های مختلف دارد، در آینده‌ای نزدیک شاهد مراودات بیشتری بین دو کشور الالخصوص بندر بوشهر و ازمیر ترکیه در زمینه‌های تجارت، گردشگری، سرمایه‌گذاری و سایر زمینه‌ها باشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر