سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دانشگاه‌ها رشته‌های متناسب با نیازها و صنایع استان بوشهر را ارائه دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر شنبه در نشست با مسئولان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی وزارت کشور اظهار داشت: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند برخورداری از نیروی انسانی توانمند است که آموزش نقش مهمی در این زمینه دارد.\n\nوی به نقش بسیار مهم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در توانمندسازی کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: مراکز آموزش علمی کاربردی با توجه به ارائه آموزش‌های کاربردی می‌توانند در زمینه توانمندسازی کارکنان نقش مهم‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۱۵۰
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دانشگاه‌ها رشته‌های متناسب با نیازها و صنایع استان بوشهر را ارائه دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر شنبه در نشست با مسئولان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی وزارت کشور اظهار داشت: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند برخورداری از نیروی انسانی توانمند است که آموزش نقش مهمی در این زمینه دارد.

\n\n

وی به نقش بسیار مهم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در توانمندسازی کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: مراکز آموزش علمی کاربردی با توجه به ارائه آموزش‌های کاربردی می‌توانند در زمینه توانمندسازی کارکنان نقش مهم‌تری داشته باشند.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: افرادی که در قسمت‌های مختلف دولتی و غیردولتی مشغول به کار می‌شوند، نیاز به بروزرسانی معلومات دارند که یکی از اهداف تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی افزایش سطح مهارت شاغلان است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی از لحاظ کمی و کیفی تاکنون رشد مناسبی را نداشته است، تصریح کرد: باید شاهد تحول در آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی باشیم.

\n\n

سالاری با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید آموزش‌های مناسبی ارائه کنند تا نیروهای آموزش‌دیده برای فعالیت در بازار کار آماده باشند، افزود: فعالیت دانشگاه‌های علمی کاربردی باید آسیب‌شناسی شود.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم ارائه رشته‌های متناسب با نیازهای استان بوشهر در دانشگاه‌ها، ادامه داد: در استان بوشهر حمایت‌های مناسبی از علم و دانش صورت می‌گیرد و حرکت در مسیر برنامه‌های دانش‌بنیان را در دستور کار داریم.

\n\n

*مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر