شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حوزه علمیه برادران امام صادق (ع) شهرستان گناوه روز یکشنبه در آیینی افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه گناوه و موسس این مرکز دراین آیین گفت: پیشنهاد راه اندازی حوزه علمیه برادران در این شهرستان که یکی از نیازهای مبرم شمال استان بوشهر بود به مدیر حوزه های علمیه کشور ارایه و ایشان موافقت و مجوز لازم را صادر کردند.\n\n
کد خبر: ۱۶۱۵۴
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: حوزه علمیه برادران امام صادق (ع) شهرستان گناوه روز یکشنبه در آیینی افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه گناوه و موسس این مرکز دراین آیین گفت: پیشنهاد راه اندازی حوزه علمیه برادران در این شهرستان که یکی از نیازهای مبرم شمال استان بوشهر بود به مدیر حوزه های علمیه کشور ارایه و ایشان موافقت و مجوز لازم را صادر کردند.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: مراجع و علمای شیعه در حمایت از مکتب اهل بیت (ع) و سنت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و درطول تاریخ می درخشند.

\n\n

وی گفت: علمای شیعه به تعبیر حضرت امام صادق (ع) مرزبانان عقیدتی و جغرافیایی مردم هستند و فرهنگ جامعه را تعالی می بخشند.

\n\n

امام جمعه گناوه بیان کرد: تربیت و پرورش طلبه در حوزه های علمیه نقشی مهم در برابر تهاجم فرهنگی غرب که باورها و اعتقادهای دینی ما را هدف قرار گرفته اند، ایفا می کنند.

\n\n

مدیر حوزه علمیه خواهران گناوه نیز گفت: با تلاش و پیگیری امام جمعه و همکاری مسئولان و خیرین این شهر این مرکز علمی که از آرزوهای این مردم بود محقق و راه اندازی شده است.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام محمد سیفیان افزود: این مرکز که منبع تولید فرهنگ دین و علم است باید بیش از پیش تقویت شود.

\n\n

ساختمان حوزه علمیه امام صادق (ع) گناوه ازسوی یک خیر این شهرستان در اختیار این مرکز به صورت موقت قرار گرفت و با پذیرش 15 طلبه فعالیت خود را آغاز کرد.

\n\n

ساختمان حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه نیز درسال 1390 افتتاح شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر