يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد رسانی به لنج باری و نجات هفت سرنشین آن در آبهای خلیج فارس نزدیکی بندر بوشهر با موفقیت انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد افزود: در پی اعلام اضطرارلنج باری که در مسیر دبی به سمت بندر گناوه در حال تردد بود با مرکزهماهنگی جستجو ونجات دریایی بوشهر مبنی بر نقص فنی و آبگرفتگی شدید شناور و نیاز فوری به تخلیه آب، یدک کش تاسوعا به منطقه اعزام شد.
کد خبر: ۱۶۱۵۶
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد رسانی به لنج باری و نجات هفت سرنشین آن در آبهای خلیج فارس نزدیکی بندر بوشهر با موفقیت انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد افزود: در پی اعلام اضطرارلنج باری که در مسیر دبی به سمت بندر گناوه در حال تردد بود با مرکزهماهنگی جستجو ونجات دریایی بوشهر مبنی بر نقص فنی و آبگرفتگی شدید شناور و نیاز فوری به تخلیه آب، یدک کش تاسوعا به منطقه اعزام شد.

\n\n

وی اضافه کرد: با رسیدن یدک کش تاسوعا به محل، اقدامات اولیه برای تخلیه آب از شناور حادثه دیده صورت گرفت و عملیات یدک کشی موتورلنج تا اسکله بندر بوشهر انجام گرفت.

\n\n

بندر بوشهر در جنوب ایران بر کرانه خلیج فارس واقع است و دارای بیش از 900 کیلومتر مرز مشترک با این دریا است

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر