دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش 'نهضت، ما زنده ایم' روز سه شنبه با حضور دانش آموز دختر دیر استان بوشهر درسالن شهید حکیمی این شهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر دراین همایش گفت: هدف اجرای نهضت، ما زنده ایم برای احیای هویت دینی، دفاع از ارزش های اسلامی، انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۶۲۳۰
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: همایش 'نهضت، ما زنده ایم' روز سه شنبه با حضور دانش آموز دختر دیر استان بوشهر درسالن شهید حکیمی این شهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر دراین همایش گفت: هدف اجرای نهضت، ما زنده ایم برای احیای هویت دینی، دفاع از ارزش های اسلامی، انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران ایران اسلامی است.

\n\n

یونس شعرانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گامی مهم در استحکام بنیاد خانواده دانست و افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید با تاسی از حضرت زینب(س) در سخت ترین شرایط دست از حجاب، ولایتمداری، مقاومت و دفاع از ارزش ها نکشند و تا پای جان مبارزه کنند که این مهم می تواند باعث بالندگی آنان در جامعه باشد.

\n\n

\n\n

وی عفاف، حجاب، دشمن شناسی و ولایتمداری را از مهم ترین اهداف این همایش خواند و اظهارکرد: با برگزاری این برنامه به دنبال ارزش گذاری و پایبندی به مساله حجاب و عفاف در جامعه هستیم.
\nمسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات دینی برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین فریضه های دینی احیای امر به معروف و نهی از منکر است و بر مسلمانان واجب است تا برادر و خواهر دینی خود را بخوبی و خیر دعوت کنند.

\n\n

وی بیان کرد: دشمن با بهره گیری از ابزارهایی مانند ماهواره تلاش می کند تا بتواند سبک زندگی اسلامی مردم ایران را به فرهنگ غربی تغییر دهد که تحقق این مساله باعث سست شدن بنیان خانواده ها خواهد شد.

\n\n

شعرانی گفت: این نهضت در مواجهه با فرهنگ تهاجمی غرب برای ارائه الگوهای برتر و نقش تاثیر گذار زن و دختر ایرانی به عنوان امیدی برای جهان معرفی می شود که نیاز است این نهضت پیش از پیش در میان دانش آموزام ما رواج پیدا کند.

\n\n

امام جمعه موقت دیر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد 115 شهید و 27 شهید دانش آموز شهرستان دیر گفت: حیات واقعی در پرتو ارزشهای الهی و قرآنی به وجود می آید.

\n\n

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی حفظ حیا و عفت را از نشانه های دینداری برشمرد و افزود: یکی از نشانه های حیا و عفت که می توانیم به وسیله آن دینداری خود را به نمایش بگذاریم، پوشش و چادر اسلامی برای زنان است.

\n\n

\n\n

وی از چادر به عنوان سنگر مستحکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد و ادامه داد: دشمن همواره تلاش می کند فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند را بین مردم تضعیف و با تضعیف سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ غربی در خانواده، مردم ایران را نسبت به اعتقادات و عقاید دینی کم رنگ کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، بحرانی گفت: نهضت، ما زنده ایم به منظور تقویت شجاعت، عطوفت، رعایت حجاب و عفاف در میان دختران ایران اسلامی که با الگو برداری از صبر و اسقامت حضرت زینب(س) برای موفقیت تلاش می کنند برگزار می شود.

\n\n

وی افزود: آزادی فکر در اثر پوشش کامل برای انسان حاصل می شود و حیا، ارمغان پوشش کامل با چادر مشکی است، طوری که نفس انسان را از کارهای زشت حفظ می کند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر