دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: عملیات اجرایی احداث پل روی دره گپ (خرگوشی) شهر گناوه به منظور آسان سازی تردد و دسترسی ساکنان حاشیه این دره به شهر آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمزه مسعودی نیا روز سه شنبه در محل اجرای این طرح در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به بازدید هفته جاری معاون امورعمرانی استانداری بوشهر از این نقطه، دستور داده شد تا برای تردد ساکنان این نقطه به شهر پل احداث شود.\n\n
کد خبر: ۱۶۲۳۷
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: عملیات اجرایی احداث پل روی دره گپ (خرگوشی) شهر گناوه به منظور آسان سازی تردد و دسترسی ساکنان حاشیه این دره به شهر آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمزه مسعودی نیا روز سه شنبه در محل اجرای این طرح در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به بازدید هفته جاری معاون امورعمرانی استانداری بوشهر از این نقطه، دستور داده شد تا برای تردد ساکنان این نقطه به شهر پل احداث شود.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: این طرح که بر عهده سازمان آب منطقه ای استان بوشهر و با همکاری دستگاههای عضو ستاد بحران این شهرستان با درنظرگرفتن طراحی اصولی فنی آغازشده است، تلاش خواهد شد تا در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

\n\n

مسعودی نیا بیان کرد: چنانچه بارندگی مجدد صورت گیرد یک مسیر ارتباطی دیگر برای خروج ساکنان حاشیه دره از طریق جاده قدیمی به مرقد سیدرضا ازسوی سازمان منطقه ای آب بوشهر فراهم شده است.

\n\n

براثر بارندگی های شدید و طغیان رودخانه 'دره گپ' گناوه در هفته گذشته راه دسترسی بیش از 150 خانوار از ساکنان محله هایی که در پشت این رودخانه ساکن هستند، قطع شد که پس از فروکش کردن با تلاش مسئولان بازگشایی شد.

\n\n

\n\n

دره گپ که از کنار بندرگناوه عبور می کند یکی از سیل خیزترین رودخانه های فصلی استان بوشهر است که سال هاست به عنوان یک تهدید برای شهروندان این منطقه به شمار می آید. 

\n\n

این رودخانه فصلی از جبهه غربی رشته کوه زاگراس سرچشمه می گیرد و پس از عبور از کنار برخی روستاهای شهرستان گناوه و شهر به خلیج فارس می ریزد. 

\n\n

طرح انحراف این دره که از سوی شرکت آب منطقه ای استان بوشهر آغاز شده در سه فاز اجرا خواهد شد که تاکنون فاز یک به اتمام رسیده و فاز دوم در دست اجراست. 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر