يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سمیناری در برازجان که امنیتی برگزار شد؛
* داریوش محبی
کد خبر: ۱۶۲۵۱
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: دیشب، آخر وقت بود که خبردار شدم امروز سمیناری از طرف کارخانه سیمان دشتستان برگزار می گردد. فکر کردم جک یا لطیفه است ولی صبح با تماس یکی از دوستان متوجه شدم که مسئولان سیمان دشتستان در کانون امام خمینی (ره) برازجان گرد هم آمده اند و سمینار در حال برگزاری می باشد.

\n\n

به اتفاق دوستم آقای مهدی مظلومی جهت حضور در سمینار به کانون امام رفتیم ولی در بدو ورود، صحنه ای دیدیم که به سمینار و همایش نمی خورد و صحنه های امنیتی که احساس کردم جلسه امنیت ملی و... می باشد:
\nچند نفر گرد ما حلقه زدند و گفتند کجا تشریف می برید؟ پاسخ ما روشن بود: به سمینار می رویم. افرادی که حفاظت سمینار را بر عهده داشتند از ورود ما ممانعت کردند و گفتند فقط با کارت دعوت می توانید ورود کنید!!
\nتلاش ما بیهوده بود و نتیجه ای جز خروج ما از کانون امام (ره) در بر نداشت. کانون را ترک کردیم و رفتیم ولی در انتهای جلسه مجددا برگشتیم تا با جناب موسیوند مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان گفتگویی داشته باشیم. اما باور بفرمایید چنان جوی حاکم وبد و چند لایه نیروی حفاظتی که قابل توصیف نیست. ابتدا پشت ماشین دوست ما ماشینی پارک کردند تا نتوانیم ماشین را جابه جا کنیم و یا احیانا آقای مدیرعامل را دنبال کنیم. چند نفر ما را در میان گرفتند و مشغول گفتگو. دو نفر آقای مظلومی را کنار کشیدند تا متوجه خروج موسیوند نشویم. من و دوستی دیگر کنار درب خروجی ایستادیم ولی در همین اثنا مامورین حفاظت مراسم محوطه را قُرُق کردند و بصورت مخفیانه موسیوند را از کانون بیرون بردند و ما برای دیدن جمال مه سیمای مدیرعامل شرکت سیمان و گفتگو با این زحمت کش عرصه صنعت مححرووم شدیم.
\nآنچه را گفتم شمه ای از مشاهدات و ماجرای امروز ما بود. اما چند سوال دارم:
\n1 ـ نام مراسم سمینار بازاریابی و فروش بود ولی از فروشندگان و عوامل فروش سیمان دعوت نشده بود. آیا این افراد نباید در این مراسم حضور می داشتند؟
\n2 ـ چرا این سمینار در سکوت محض و بدون اطلاع رسانی برگزار شد؟
\n3 ـ مگر در این سمینار چه گذشته که باید چنین حفاظت شده برگزار گردد؟ آیا این توهین به مردم دشتستان نیست؟
\n4 ـ چرا از ورود خبرگگزاران جلوگیری شد؟ چه برنامه و حکایتی در این سمینار قابل انعکاس نبوده است؟
\n5 ـ در پاسخ به اعتراض ما اظهار داشتند که جلسه ای داخلی بوده و سمیناری در کار نیست! اگر سمینار نبوده پپس تابلو سمینار و این هزینه ها چه بوده است؟
\n 
\nدر پایان از مسئولان سیمان دشتستان و به طور خاص جناب موسیوند، خواستارم که حقوق مردم این شهر را به رسمیت بشناسید و بجای این کارهای فرمایشی و هدفمند، بیایید و حق آلایندگی و ... که حق مسلم مردمان این دیار است را پرداخت کنید.
\nو اما مسئولان شهرستان و استان!
\nهمت کنید مدافع حقوق این مردم باشید و نگذارید حقوق این شهر بیش از این پایمال شود.
\nانشاالله به زودی مشکلات سیمان دشتستان را خدمت رئیس جمهور محترم و وزیران مربوطه طی نامه ای و پس از آن حضوری اعلام خواهم کرد.
\n 
\n* شهروند برازجان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر