دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: یکی از تاکسی تلفنی های شهر خورموج در اقدامی ابتکاری به مسافران خود کتاب هدیه می دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید زارعی چهارشنبه درآئین اجرای طرح تاکسی تلفنی کتاب درخورموج افزود:این طرح باعث ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی در جامعه و ورود کتاب به خانواده ها می شود وجای قدردانی بسیار دارد.\n\nوی گفت: کتاب پایه و اساس فعالیت های فرهنگی است و اگر ما به عنوان مسئولان نسبت به این کتاب و فرهنگ بی توجه باشیم منطقه و شهر ما از لحاظ فرهنگی به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۶۲۷۹
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: یکی از تاکسی تلفنی های شهر خورموج در اقدامی ابتکاری به مسافران خود کتاب هدیه می دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی چهارشنبه درآئین اجرای طرح تاکسی تلفنی کتاب درخورموج افزود:این طرح باعث ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی در جامعه و ورود کتاب به خانواده ها می شود وجای قدردانی بسیار دارد.

\n\n

وی گفت: کتاب پایه و اساس فعالیت های فرهنگی است و اگر ما به عنوان مسئولان نسبت به این کتاب و فرهنگ بی توجه باشیم منطقه و شهر ما از لحاظ فرهنگی به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید.

\n\n

وی اضافه کرد: با یک تعامل خوب و سازنده در بین همه دستگاه های اجرایی و با همدلی آنها در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه به این هدف بزرگ خواهیم رسید و شرط آن همکاری و همدلی همه مسئولان است.

\n\n

مدیر تاکسی تلفنی آشنا در شهرخورموج نیز گفت: با توجه به این که ما کارکنان تاکسی تلفنی ها با اقشار مختلف مردم سروکار داریم و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه وتشویق کتابخوانی در جامعه و استفاده افراد کم بضاعت از کتاب اقدام به این کار فرهنگی کرده ایم.

\n\n

احمد آشنا ادامه داد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی و اجرای چشم انداز سند مطالعه مفید طرح تاکسی کتاب را اجرا کردیم.

\n\n

وی اضافه کرد: این طرح در سال گذشته نیز در هفته کتاب و کتابخوانی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی توسط این آژانس صورت گرفت و برای دومین سال است که انجام می گیرد.

\n\n

وی گفت: امیدواریم در سال های آینده با حمایت مسئولان بتوانیم این طرح را ادامه وگسترش بدهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر