يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بمناسبت هفته سلامت روان ، روز چهارشنبه همایش دوچرخه سواری در ساحل دیلم برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت دیلم ، ترویج ورزش و تحرک بدنی را از اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت : ورزش و تحرک بدنی همواره یکی از عوامل ایجاد نشاط و افزایش روحیه و تقویت قوای جسمانی است.\n\nصادق شریفی افزود: ورزش و حرکت منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی و روانی و اجتماعی فرد موثر بوده و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فردی وی تاثیر مثبت دارد. 
کد خبر: ۱۶۲۸۲
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: بمناسبت هفته سلامت روان ، روز چهارشنبه همایش دوچرخه سواری در ساحل دیلم برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت دیلم ، ترویج ورزش و تحرک بدنی را از اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت : ورزش و تحرک بدنی همواره یکی از عوامل ایجاد نشاط و افزایش روحیه و تقویت قوای جسمانی است.

\n\n

صادق شریفی افزود: ورزش و حرکت منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی و روانی و اجتماعی فرد موثر بوده و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فردی وی تاثیر مثبت دارد. 

\n\n

وی گفت: فرد ورزشکار از بسیار ی از بزه کاری ها از جمله استعمال مواد مخدر دور بوده و باعث می شود نیروی جوان جامعه به سمت فضا های مفید و مثبت کشیده شود.

\n\n

این همایش با همکاری شبکه بهداشت، ورزش وجوانان و کارکنان بانک انصار شهرستان دیلم برگزارشد.
\n 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر