شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: مراسم نکوداشت روز13آبان روزدانش آموزدر شهروحدتیه برگزارگردید.\n\nبه گزارش فکرشهر، همزمان با سایر شهرها و با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مسولین شهر، بسیجیان و.....مراسم راهپیمایی به مناسبت این روز در مسیر بلوار امام حسین(ع) تا حسینیه اعظم برگزار و حاضرین در محل این حسینیه تجمع نمودند.\n\nدراین مراسم که با شکوه تمام برگزار گردید، راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از سیاستهای مداخله گرایانه استعمارگران نشان دادند.
کد خبر: ۱۶۲۸۶
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مراسم نکوداشت روز13آبان روزدانش آموزدر شهروحدتیه برگزارگردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همزمان با سایر شهرها و با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مسولین شهر، بسیجیان و.....مراسم راهپیمایی به مناسبت این روز در مسیر بلوار امام حسین(ع) تا حسینیه اعظم برگزار و حاضرین در محل این حسینیه تجمع نمودند.

\n\n

دراین مراسم که با شکوه تمام برگزار گردید، راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از سیاستهای مداخله گرایانه استعمارگران نشان دادند.

\n\n

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر وحدتیه دراجتماع دانش آموزان با گرامیداشت این روز و برشمردن نکاتی درخصوص مداخلات آمریکا در امورات کشورها و توصیف رخدادها و اتفاقات این روز اظهار داشت: امام خمینی و رهبرمعظم انقلاب همیشه ازآمریکا نفرت داشته و براهمیت جوانان و نقش آنان در جامعه تاکید داشته اند.

\n\n

در پایان با قرائت قطعنامه و سردادن شعار و تکبیر مفاد قطعنامه از جانب حاضرین تایید گردید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر