يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط جوی این استان از فردا (جمعه) ناپایدار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حکمفرما شدن این ناپایداری ها برای مناطق شمالی و جنوبی استان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.\n\nوی گفت: این ناپایداری به تناوب ادامه دارد و با شدت گرفتن این ناپایداری از روز دوشنبه هفته آینده برای سراسر استان بوشهر احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.\n\nمساعدی افزود: برای 24 آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری و همراه با مه رقیق صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۶۳۱۳
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرایط جوی این استان از فردا (جمعه) ناپایدار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حکمفرما شدن این ناپایداری ها برای مناطق شمالی و جنوبی استان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

\n\n

وی گفت: این ناپایداری به تناوب ادامه دارد و با شدت گرفتن این ناپایداری از روز دوشنبه هفته آینده برای سراسر استان بوشهر احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

\n\n

مساعدی افزود: برای 24 آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری و همراه با مه رقیق صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می شود.

\n\n

وی گفت: تا امشب جهت وزش باد از سمت شمال شرقی تا شمال غربی و با سرعت 10 تا 34 کیلومتر است.

\n\n

مساعدی عنوان کرد: از صبح فردا (جمعه) جهت وزش باد به سمت جنوب غربی تا جنوبی شرقی تغییر و با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در جریان خواهد بود.

\n\n

وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی نیز 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی می شود.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته مردم شهرهای دیلم و دیر با 16 و 34 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را تجربه کردند.

\n\n

وی یادآور شد: دراین مدت شهرهای عسلویه و دیر با 79 و 22 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را تجربه کردند.

\n\n

مساعدی بیان کرد: هم اکنون دما هوا و رطوبت در شهر بوشهر به ترتیب 25 درجه سانتیگراد و 37 درصد است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر