دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسلم انیژپور اظهار داشت: اسلام در راستای کمک به افراد مستضعف و فقیر جامعه تاکید بسیار زیادی داشته و همه مسئولان و مردم موظف هستند در این مسیر گام بردارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی افزود: حمایت از ایتام و نیازمندان و افراد کمتر برخوردار در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با همکاری و مشارکت خیران و نیکوکاران در شهرستان، خدمات متنوع و با کیفیتی به جامعه هدف ارائه شده است.
کد خبر: ۱۶۴۰۵
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مسلم انیژپور اظهار داشت: اسلام در راستای کمک به افراد مستضعف و فقیر جامعه تاکید بسیار زیادی داشته و همه مسئولان و مردم موظف هستند در این مسیر گام بردارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: حمایت از ایتام و نیازمندان و افراد کمتر برخوردار در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با همکاری و مشارکت خیران و نیکوکاران در شهرستان، خدمات متنوع و با کیفیتی به جامعه هدف ارائه شده است.

\n\n

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطر نشان کرد: سرکشی به خانوارهای زیرپوشش و رسیدگی به مشکلات عدیده این خانوارها و رفع دغدغه‌های فقرا و مستمندان منطقه و شهرستان جم از اولویت‌های اسای در این منطقه است که امیدوار هستیم به زودی شاهد خودکفایی مددجویان و رضایت خاطر آنها باشیم.

\n\n

انیژپور تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و 200 خانوار در شهرستان جم در مناطق شهری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات مستمر این نهاد حمایتی بهره‌مند هستند که افزایش کیفیت خدمات به این عزیزان باید مد نظر باشد.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم پرداخت زکات توسط مردم به ویژه افراد خیر و متمول شهرستان جم اظهار داشت: زکات یک مسئله اصیل در اسلام است و پرداخت زکات واجب است که همه مومنان و مسلمانان باید در این امر مهم مشارکت کنند تا به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان جم از پرداخت 828 میلیون ریال زکات در شهرستان جم خبر داد و گفت: این میزان زکات از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه محقق شده و تا پایان امسال به بیش از 1.3 میلیارد ریال خواهد رسید.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر