دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درختانی که در خیابان لیان شهر بوشهر جهت زیباسازی این خیابان پر رفت‌وآمد به‌تازگی کاشته شده بود، شبانه تخریب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، تخریب شدن نهال‌های مشعل جنگل‌های کاشته شده در بلوار لیان مهم‌ترین مانع سبز شدن این بلوار توریستی تجاری بوشهر است.\n\nبه‌تازگی پس از بهسازی خیابان لیان چندین اصله درخت از نوع مشعل جنگل در این خیابان توسط شهرداری کاشته شده بود، متأسفانه مورد تخریب و شکسته شدن واقع شد.
کد خبر: ۱۶۴۵۰
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: درختانی که در خیابان لیان شهر بوشهر جهت زیباسازی این خیابان پر رفت‌وآمد به‌تازگی کاشته شده بود، شبانه تخریب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، تخریب شدن نهال‌های مشعل جنگل‌های کاشته شده در بلوار لیان مهم‌ترین مانع سبز شدن این بلوار توریستی تجاری بوشهر است.

\n\n

به‌تازگی پس از بهسازی خیابان لیان چندین اصله درخت از نوع مشعل جنگل در این خیابان توسط شهرداری کاشته شده بود، متأسفانه مورد تخریب و شکسته شدن واقع شد.

\n\n

مشعل جنگل یکی از زیباترین درخت‌های زینتی است که در صورت همکاری شهروندان باعث زیبایی فضاهای شهری می‌شود، اما متأسفانه این درختان زیبا در ابتدای رشد و نمو مورد تخریب عده‌ای ناآگاه شدند.

\n\n

بدون تردید همکاری شهروندان و کسبه محترم این بلوار در نگهداری این‌گونه زیبا و منحصربه‌فرد موجب زیبایی و طراوت یکی از مهم‌ترین بلوارهای توریستی بندر بوشهر می‌شود.

\n\n

در فرهنگ اسلامی و ایرانی بین ایرانیان فرهنگ مدار همواره بر حراست و نگهداری فضای سبز و درختان سایه‌گستر تأکید داشته و دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر