دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار مرکزی بوشهر گفت: توسعه روستاها درسایه حمایت از تولید است و در این ارتباط ارائه و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها ضروری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مریم قربانی روز دوشنبه در نشست با سرپرست و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات بوشهر افزود: پیشرفت متوازن مناطق روستایی در حوزه های مختلف می تواند باعث اشتغال پایدار در روستاها شود و تحقق این مهم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.
کد خبر: ۱۶۴۷۱
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: بخشدار مرکزی بوشهر گفت: توسعه روستاها درسایه حمایت از تولید است و در این ارتباط ارائه و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مریم قربانی روز دوشنبه در نشست با سرپرست و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات بوشهر افزود: پیشرفت متوازن مناطق روستایی در حوزه های مختلف می تواند باعث اشتغال پایدار در روستاها شود و تحقق این مهم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.

\n\n

وی اظهار کرد: اشتغال زایی در روستاها از مهمترین برنامه های دولت یازدهم است که دراین ارتباط دهیاران به عنوان نمایندگان دولت باید در توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در بین روستاییان برنامه ریزی کنند.

\n\n

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات بوشهر گفت: یکهزار نفر در شهر بوشهر در هفت ماه گذشته در این مرکز آموزشهای مهارتی را فراگرفتند.

\n\n

جمشید مطرقی افزود: مرکز آموزش فناوری اطلاعات با ارگانها و نهادهای مختلفی از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دانشکاه علمی کاربردی، حوزه علمیه خواهران، سپاه امام صادق و دانشگاه خلیج فارس همکاری دارد. 

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر