جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از ایجاد 630 هزار مترمربع فضای سبز روستایی در این استان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حمیدرضا حیدری در بازدید از روستاهای دشتستان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر طی یک سال اخیر بیشترین فعالیت را در راستای بهبود وضعیت عمرانی و رفاهی روستاها به کار گرفته است.\n\nوی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در روستاهای استان بوشهر با شتاب بسیار خوبی ادامه دارد و استاندار بوشهر تأکید بسیار زیادی بر تکمیل این پروژه‌ها در کمترین فاصله زمانی دارد.
کد خبر: ۱۶۵۱۹
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از ایجاد 630 هزار مترمربع فضای سبز روستایی در این استان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حمیدرضا حیدری در بازدید از روستاهای دشتستان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر طی یک سال اخیر بیشترین فعالیت را در راستای بهبود وضعیت عمرانی و رفاهی روستاها به کار گرفته است.

\n\n

وی افزود: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در روستاهای استان بوشهر با شتاب بسیار خوبی ادامه دارد و استاندار بوشهر تأکید بسیار زیادی بر تکمیل این پروژه‌ها در کمترین فاصله زمانی دارد.

\n\n

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت پروژه‌های عمران روستایی نیز از تأکیدات استاندار است و همه مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر در راستای تحقق این مهم گام برمی‌دارند.

\n\n

حیدری تصریح کرد: در یک سال اخیر، اجرای پروژه‌های ورزشی و همچنین پارک‌های روستایی و بوستان‌های امید از محورهای مهم بنیاد مسکن استان بوده که شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی هم هستیم.

\n\n

وی تأکید کرد: سرکشی به روستاها و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های عمران روستایی در دستور کار این سازمان قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای 630 هزار مترمربع فضای سبز روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال در قالب بوستان‌های امید، بیش از 630 هزار مترمربع به میزان فضای سبز استان بوشهر افزوده می‌شود.

\n\n

حیدری یادآور شد: هم‌اکنون در تمام روستاها و آبادی‌های استان بوشهر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر