دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشر: فرمانده نیروی انتظامی به برخورد قاطع پلیس راهور با مزاحمین و افرادی که کشف حجاب می کنند اشاره کرد و گفت: پلیس راهورموظف است با خودروهایی که برای مردم و خودروهای دیگرمزاحمت ایجاد می کنند و یا آلودگی صوتی دارند و در سطح خیابان ها دوردور می کنند، برخورد کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» درحاشیه دومین همایش فصلی رؤسا و فرماندهان پلیس راهور ناجا ضمن رونمایی از خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای اظهارداشت: در این خودرو سیستمی نصب شده که کنترل مکانیزه پارک است و این سیستم می تواند با تصویربرداری از خودروهای ایستاده، تخلفات را ثبت کند.
کد خبر: ۱۶۵۳۲
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲

فکرشر: فرمانده نیروی انتظامی به برخورد قاطع پلیس راهور با مزاحمین و افرادی که کشف حجاب می کنند اشاره کرد و گفت: پلیس راهورموظف است با خودروهایی که برای مردم و خودروهای دیگرمزاحمت ایجاد می کنند و یا آلودگی صوتی دارند و در سطح خیابان ها دوردور می کنند، برخورد کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» درحاشیه دومین همایش فصلی رؤسا و فرماندهان پلیس راهور ناجا ضمن رونمایی از خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای اظهارداشت: در این خودرو سیستمی نصب شده که کنترل مکانیزه پارک است و این سیستم می تواند با تصویربرداری از خودروهای ایستاده، تخلفات را ثبت کند.

\n\n

وی با بیان اینکه با ایست سنجی که درکنار پیاده رو است این خودرو می تواند زمان و مبلغ را تطبیق و مقایسه کند، ادامه داد: پس از ثبت تخلف توسط این خودروها، در نهایت به مالک منتقل و سیستم جریمه می شود.

\n\n

فرمانده ناجا به ویژگی های این خودرو اشاره کرد و ادامه داد: دقت، سرعت بالا و رضایتمندی مردم از ویژگی های این خودرو است.

\n\n

وی تاکید کرد که این خودروها به صورت پایلوت و در حال تست هستند و اگر اهداف پلیس راهور محقق شود به تولید انبوه نیز خواهند رسید.

\n\n

سرداراشتری به برخورد قاطع پلیس راهور با مزاحمین و افرادی که کشف حجاب می کنند اشاره کرد و افزود: پلیس راهور موظف است با هر گونه تخلفات ترافیکی برخورد کند ضمن اینکه خودروهایی که برای مردم و خودروهای دیگر مزاحمت ایجاد می کنند و یا آلودگی صوتی دارند و در سطح خیابانها دوردور می کنند و کسانی که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند قطعا برخورد می کند.

\n\n

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه افرادی که تخلف عمده دارند کمتر از یک درصد هستند، تصریح کرد: پلیس راهور قطعا طبق قانون با متخلفان برخورد می کند هر تخلفی هم جریمه ای دارد. اما برخورد پلیس با قانون شکنان باید در کمال رعایت ادب و رأفت باشد.

\n\n

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی درمورد خروج خودروهای بنز از ناوگان پلیس، گفت: هم اکنون تعدادی مزدا در پلیس راهور آورده شده و در حال تست در جاده ها هستند؛ اگر پاسخ خوبی گرفتیم و قطعات داخلی نیز داشته باشند ان شاءالله در ناوگان پلیس از آنها استفاده خواهیم کرد.

\n\n

** لزوم گذرنامه معتبر برای خروج از کشور
\nسرداراشتری درپاسخ به سوال خبرنگاری که سال گذشته اعلام کردید برای گذر از مرز نیاز به گذرنامه نیست، گفت: برای خروج از کشور زائران باید گذرنامه معتبر داشته باشند ضمن اینکه زیرساخت های لازم برای تسهیل در عبور و مرور زائران در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه تقویت شده است.

\n\n

 

\n\n

منبع: پایگاه خبری پلیس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر