جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: با توجه به سیر صعودی قیمت ها دراین شهرستان مسوولان باید برای کاهش گرانی ها تدبیر کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان افزود: گرچه بخشی از گرانی جهانی و یا کشوری است اما بخشی از این معضل نیز مربوط به عدم نظارت دقیق و اصولی است.وی مسوولان مربوط بویژه دستگاه های نظارتی، خواست تا با تشدید نظارت مانع گرانفروشی و فشار به مردم بویژه قشر آسیب پذیر جامعه شوند.
کد خبر: ۱۶۵۷
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: با توجه به سیر صعودی قیمت ها دراین شهرستان مسوولان باید برای کاهش گرانی ها تدبیر کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان افزود: گرچه بخشی از گرانی جهانی و یا کشوری است اما بخشی از این معضل نیز مربوط به عدم نظارت دقیق و اصولی است.

وی مسوولان مربوط بویژه دستگاه های نظارتی، خواست تا با تشدید نظارت مانع گرانفروشی و فشار به مردم بویژه قشر آسیب پذیر جامعه شوند.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران و مداحان در زاد روز میلاد حضرت زهرا (س)، تلاش و کوشش برای پاک زندگی کردن را درس بزرگ زندگی فاطمه زهرا (س) برشمردند و رعایت دقیق حدود و ضوابط شرعی در محیط مراسم مذهبی را به مداحان یادآور شدند.

وی با تبریک میلاد امام محمد باقر (ع)، حلول ماه رجب و تاکید بر بهره گیری از فیوضات این ماه گفت: موالید و شهادت ائمه اطهار (ع) فرصتی برای بازخوانی سیره امامان و تاسی به سیره آن بزرگواران است.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر گفت: در عظمت کارگران همین بس که اول شخصیت عالم خلقت و اشرف مخلوقات نبی مکرم اسلام بوسه بر دست کارگر زد.

محمودی با اشاره به شعار سال، کارگران را قهرمانان جهاد اقتصادی دانست و بیان کرد: نشاط امروز حاصل زحمت کارگران و فردای ما وامدار این قشر زحمت کش است.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس بدانند پاک کردن حقیقت از تاریخ امری ناممکن است.

امام جمعه کنگان با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس و عنایات و الطاف الهی گفت: آمریکا بداند درصورت کوچکترین تعرض ملت ایران بویژه جوانان نقطه نقطه این کشور را به گورستانی برای دفن این جنایتکاران خواهند کرد.

وی با گرامیداشت 9 اردیبهشت روز شوراها از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان و شهرداران و دهیاران وهمکاری آنها در تعظیم شعائر دینی تقدیر کرد.

محمودی تداوم همگرایی و صفا برای دست یافتن به کنگانی آباد، توجه ویژه به جوانان، نگاه عدالت گستر دررسیدگی به محلات شهرتوجه به معماری اصیل اسلامی – ایرانی، تلاش مضاعف برای گسترش نمادهای دینی و اخلاقی ضروری عنوان کرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر